Nou dit sloeg echt alles! He lautjuh123 :P

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Nou dit sloeg echt alles! He lautjuh123 :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 17:27

Vandaag ging ik naar Lady toe dus pakte ikmijn scootertje en vertrok naar Lady.
Op een gegeven moment ben ik vlakbij stal maar moest wachten voor het stoplicht. Komt er ineens een vrouw met een Fjord van rechts nou ik heb nog nooit van mijn leven iemand ZO op een paard zien zitten:

- Haar erg netjes (waarvan ze bang was dathet in de war ging :S) + Mega oorbellen
- Laag makeup waar je U tegen zegt
- En die schoenen, die waren het ergst: Plateau zolen met een hak van denk wel 10 cm!

Komt erineens een meisje naast fjord staan, was dus LAutjuh123 Tong uitsteken dus ik zwaaide, zij terug zwaaien en toenging licht opgroen. Zegt Laura ineens "O mooie schoenen" Tong uitsteken (over vrouw op paard) Toenzei ik maar datik dat ook al vond en benik naar lady gegaan.

Sommige mensen..

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 17:30

Lol, dat moet ik zien Haha!

Ik heb even nagedacht maar heb geen idee wie dat zijn kan,
hopen voor je dat het niemand is die ook op bokt zit Schijnheilig Knipoog

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 17:34

Hahahaha, ik heb ook weleens zo op m'n paard gezeten: als ik uit m'n werk kwam en tóch besloot een rit te maken.

tantethee
Berichten: 4110
Geregistreerd: 31-12-03
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 18:15

ik ook hoor in mijn nette broek met schoenen met hakken hahaahhaha
maar oik was het niet..

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 18:44

Whaha... ja, sommige mensen... Scheve mond

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 19:02

Zomers ga ik gerust in jurkjes rijden hoor.. Dat make-up en dat haar maakt toch neit zoveel uit?? Dat moet iedereen toch zelf weten? Die schoenen is minder verstandig...

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 19:08

hmm ik rij altijd met mn laarzen aan, en spijkerbroek, anders gaan mn knieen echt dood Tong uitsteken
maar make-up/megaoorbellen maakt me geen hol uit, als ik na schooltijd ga en ik had dat al, verander ik ook niets. Dolly interesseert het toch niets, make-up of sieraden ofzo... alleen horloges vindt ze leuk, want die tikken Tong uitsteken

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:01

Hahahahaha, ik heb vroeger ook weleens een lekker ritje gemaakt met mijn korte broek en boots met hak Haha! *was dan wel een verantwoorde hak maar ok*

Make up was ik er nooit af na mijn werk, en ga ook mijn haar niet expres wild maken Tong uitsteken

Dus ik was het niet, maar had het wel kunnen zijn.

Aan de ene kant idd pff sommige mensen, aan de andere kant heb ik ook vaak zat in mijn nette kleren nog even snel zin gehad in een ritje.

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:02

Haha, nu komt er nog een verhaal op verslag van de dag van een bokker die meldt dat twee meisjes haar nieuwe plateauzolen-schoenen zo mooi vinden..... Knipoog

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 21:51

Hahha nee maar echt dit was niet meer normaal hoor, daarbij deed zeecht alsof zeniet vies wou worden, vraag maar aan lautjuh!

jufloontje

Berichten: 683
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Midwolda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:56

Nou ik rij echt nooit meer met oorbellen....stapte af, mn paardje bleef met zijn hoofdstel er aan hangen en toen Huilen auw...weg oorbel en oorlel Voelde niet echt prettig, dus voor mij GEEN oorbellen meer!! Verward

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:28

WHA ik zie dit topic nu pas Haha! lol

ik stond daar: lalalaa *kijkt naar schoenen* WTF Scheve mond *LOL*
echt een hak van 15 cm Haha!

volgens mij hoorde ze wel dat ik zei: "goh leuke schoenen om mee te rijden" Tong uitsteken

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 00:00

Ik heb 1 keer met schoenen met een hak van ongeveer 10 cm gereden. Nooit meer!!!

Antheman

Berichten: 11830
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:24

Haha,

Zelf knalroze laarsjes van lakleer! En ja, daar rij ik soms ook mee!!

Nog leuker als er een rood dekje onder het zadel zit en een rood biothane hoofdstel. Dat vloekt.

Ik ga altijd uit mijn werk eerst naar de ponies toe ivm licht en rijd dus met weat ik aanheb. Soms wel een lange chap over mijn goede broek, blijft ie iets schoner van.

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:40

Kimble schreef:
Ik heb 1 keer met schoenen met een hak van ongeveer 10 cm gereden. Nooit meer!!!


Dat had ik wel willen zien!!!
Er loopt er op de manege ook zo eentje rond. Alhoewel, met hakken rijdt ze niet. Wel geplamuurd enzo....

Over wie zou ik het hebben Schijnheilig

Shyla25

Berichten: 4645
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Heerlen en Shy Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 12:18

Als ik na mijn werk ga rijden (rij meestal om 7 uur 's ochtends vor mijn werk) dan wil ik ook nog wel eens met mijn goede kleding rijden maar ik neem wel altijd andere schoenen mee.
Vroeger toen ik nog jong was Knipoog heb ik wel eens met hoge hakken gereden (was een apparte ervaring) en toen zeiden een paar van die pennymeisjes er ook wat van en toen zei ik terug "je moet toch laarzen met hakken aan anders kan je in de beugel blijven hangen *LOL* " en toen hadden ze niets meer te zeggen OK dan!