Ik als recreatiemeisje ga een wedstrijd rijden :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Ik als recreatiemeisje ga een wedstrijd rijden :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 08:39

Jaja ik als anti-wedstrijd-recreatie-meisje ga een wedstrijd rijden, dressuur nog wel !
Via school is er een ( niet officiƫle ) dressuurwedstrijd georganiseerd en ik heb me ingeschreven.
Ik ga met de pony van mn vriendin meedoen, Edwine.
Gewoon een simpel B - Proefje maar toch, de laatste keer dat ik een wedstrijd heb gereden is toch een dikke 6 jaar geleden ofzo,met een dikke fjord op de ponyclub Haha!

Dus ik die normaal een beetje in de rondte crosst en buiten rijd ben nu weer aan het oefenen in de bak, voorwaarts en rond rijden, stelling etc.
En ik moet zeggen dat het me tot mijn verbazing goed afgaat. OK dan!

Kwam er alleen achter dat ik helemaal NIETS van een wedstrijdteneu heb dus alles lenen moet, ik heb niet eens laarzen!
Mijn vriendin heeft het spul wel aangezien zij wedstrijden rijd, maar zij is wel wat maatjes minder dan ik... dus we moeten maar even zien of het past, het is niet zo'n net gezicht als de knoopjes van je rij-jasje helemaal strak staan Bloos!


Nou ja, op 25 april is het dus zover, ik als kakmeidje in wedstrijd teneutje de ring in Haha!


SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 09:14

Pff ja, lekker is dat Cloverdale, met je dikke neus er bovenop gaan staan kijken ook nog, en jij dan hier een verslag doen van hoe beroerd het ging... * ik trek me terug * Haha! Haha!

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 09:16

Natasja, ik weet dat niet iedereen kak is, maar als je nagaat dat ik mijn paardenleven doorbreng in vieze strontspijkerbroek met t shirt... en dan ineens netjes opgestoken op een gevlochten pony in wedstrijdteneu... ben ik voor mijn doen wel kak Haha!

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 09:32

Je gaat je gang maar Knipoog

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 10:21

kimmy schreef:
Dat is toch een wedstrijd met alle AOC scholen bij elkaar??? Toen ik 'vroegah' nog op de AOC zat, heb ik ook met zo'n wedstrijd meegedaan. In Sleen geloof ik. Erg gezellig was het

Succes Party!!


Nee dat is een andere, die is er idd ook nog, in Pesse, maar daar doe ik niet aan mee.
Dit is alleen van onze school, een andere klas moest dit organiseren voor hun deelkwalificatie Organiseren Periodieke Evenementen Knipoog

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 11:10

SANEX schreef:
Nou ja,
op 25 april is het dus zover
, ik als kakmeidje in wedstrijd teneutje de ring in Haha!



Knipoog dan dus hoffiehhh


SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 11:29

Manege de oude held in groningen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ubermetrics en 3 bezoekers