mooi hoor Heike

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-01 17:06

Ja is Julius! Ik vond de foto ook errug cool! Cool
Maar eeh, die foto's kunnen nog even niet. We hebben alles dus pas vannacht (tot een uur of 3 *LOL* zitten installeren. Het is dus nog niet helemaal af allemaal. Ik hoop dat ik alles vertaald krijg voor het eind van de week en daarna dus eens gaan kijken naar dingen als foto's enzo..

<font size=-1>[ This message was edited by: BartVB on 2001-01-09 16:06 ]</font>



BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-01 18:13

Haha, zou je wel willen hè, wat wij 's nachts doen Knipoog

Nee, Heike had het over dat gestook op Digi de laatste dagen ze zei dat al wat mensen hadden gezegd dat ze misschien naar Welshcob.nl zouden verhuizen..

Verder is het zo dat ik op het moment 1 van de ontwikkelaars ben van het forum waar je nu naar zit te kijken (www.phpbb.com). Ben vooral met phpBB bezig omdat ik het systeem dat nu op www.welshcob.nl draait totaal niet fijn vind. Maar ja, phpBB was nog steeds alleen maar beschikbaar in het Engels, daarom hebben we de planning wat aangepast en ben ik nu druk bezig met het schrijven van een vertaalsysteem voor phpBB.

Verder hadden we dus ook nog www.bokt.nl waar we nog niks mee deden behalve Email (julius@bokt.nl <a href="mailto:menno@bokt.nl" target="_new">menno@bokt.nl</a> dat soort dingen). We hebben gisterennacht dat dus maar even allemaal gecombineerd en snel deze forums aangemaakt }> Was trouwens allemaal niet echt goed voor m'n concentratie tijdens de colleges Lachen

Maar fijn dat de reacties tot nu toe allemaal zo positief zijn.. En nu maar hopen dat het hier ook een beetje druk wordt Pling

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, BingBot, Cloud, Druif_01, jazzejam, lina1998, MightyMike, Mjelleke, nicolanca, Rivendell, Room_Soesje, Roulette_, Saab99, Yom en 96 bezoekers