Tas weg, gevolg: gehandicapt zonder mobiel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Tas weg, gevolg: gehandicapt zonder mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 16:55

Ik had vanmiddag van 13 tot 15 uur tentamen Bestuursrecht ..... Slim Maar niet handig als je dat pas in de trein gaat leren...... Frusty
Maar goed, ik zat dus al gestrest in de trein met mijn eastpack vol wetbundels en proeftentamen in mijn hand. Naast die loodzware eastpack had ik nog een handtasje bij me, met daarin portemonee (inc. alle pasjes, rijbewijs, OV, collegekaart, gewoon ALLES!), 2 telefoons namelijk die van mezelf en die van mijn moeder, Toegangkaarten van Indoor Brabant die ik nog moest declareren en nog wat belangrijke zooi.

Tegen over en naast mij kwamen 2 "licht getinte" en een blond meisje zitten. Lichtelijk ordinair alle 3 maar dat terzijde.....
Ze hadden hele verhalen, deden ontzettend druk en hadden echt TIG tassen bij zich. Die allemaal op de grond en bij hen op schoot gepropt werden! De trein was sowieso echt overvol. Mijn tasje met spulletjes stond op de grond tussen mijn voeten..... (ja voel je hem al aankomen Haha! Haha! )
Maar goed, die meisjes stapte bij Amsterdam Duivendrecht met veel geduw, geschreeuw en gestrompel met al hun tassen uit, ik keek nog lichtelijk geirriteerd op >;) en toen waren ze weg....!

Eén halte verder, waar ik uit moest stappen namelijk Amsterdam RAI was mijn tas weg!!!!!!!!!!!! Stoom uit je oren
Ik heb meteen met de telefoon van een klasgenootje mijn eigen nummer gebelt. Maar zowel mijn telefoon, als de telefoon van mijn moeder stonden uit Verdrietig

Ik moest mijn ouders en de NS bellen en mijn pasjes laten blokkeren en ik mocht gelukkig30 minuten later beginnen aan het tentamen. Klasgenoot was zo lief dat ik zijn telefoon mocht gebruiken om vervolgens 25 minuten in de wacht te staan bij de NS gevonden voorwerpen........ Die hadden natuurlijk niks gevonden en konden niks anders doen dan een opsporingsbericht uitzenden

Mijn tentamen dus ook verprutst want echt goed concentreren ging niet meer! Ziek Wat een baaldag!!!! Ik ben echt ernstig gehandicapt zonder telefoon... Ga nu snel opzoek naar een leentoestel en aangifte doen! Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:23

Getver, wat vervelend Scheve mond
Hoop voor je dat hij nog boven water komt maar geef je weining kans.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:33

Ik hoop voor je dat die meiden hem per ongeluk hebben meegegritst, maar geef je weinig kans...Nouja dat word een nieuwe foon dan he? Scheve mond

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:57

vind gehadicapt niet het juiste woord voor een verdwenen mobiel, schrijf liever gedupeert ofzo. wel waardeloos dat je je mobiel kwijt ben, maar wel weer aardig dat je je tetamen wat later moch doen.

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 18:00

jee, ik ben ook niets zonder mijn mobieltje. Echt heel vervelend dat het zo gelopen is. Maar ik ben bang als ik je verhaal zo lees dat je je tasje met inhoud niet meer terug ziet. Zeker als de mobieltjes al uitgezet waren

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 18:06

Jeetje, wat een rotstreek zeg (er vanuit gaande dat ze je tasje expres hebben meegenomen)
Maar denk ook niet dat je je tasje + inhoud ooit nog terug ziet

tantethee
Berichten: 4110
Geregistreerd: 31-12-03
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 18:32

wat een rot streek, sterkte!!!!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 18:55

Op letten Saartje Knipoog

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:33

minder zeg! Ik kan ook echt nietr zonder mn mobiel!
maar ook al je pasjes, geld...

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:45

denk idd niet dat het per ongeluk is gegaan als je zegt dat de telefoontjes al uitsonden. Lijkt wel of dr de laatste tijd steeds meer asociale mensen op de wereld komen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:45

Saar is wel degelijk gehandicapt als ze der telefoon niet heeft Haha! Maar ik weet nu waarom ik een vreemd toontje kreeg toen ik je belde, vond het al raar. Je hebt je foon nooit uit staan.

Pff, lekker weer.............maar goed het zijn allemaal maar materiele zaken, en die zijn te vervangen!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 09:40

Pipo schreef:
Saar is wel degelijk gehandicapt als ze der telefoon niet heeft Haha! Maar ik weet nu waarom ik een vreemd toontje kreeg toen ik je belde, vond het al raar. Je hebt je foon nooit uit staan.

Pff, lekker weer.............maar goed het zijn allemaal maar materiele zaken, en die zijn te vervangen!


Tja is wel te vervangen, maar blijft zwaar *piep* Kost best veel tijd en geld om dat allemaal weer te regelen.

Wat een pech! Hmmm en je knieen waren net weer genezen.... 't is toch niks zo'n kleine meid in de grote stad Haha! Zij zijn groot en ik is klein! Ach gut

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 09:42

Dat dacht ik dus ook, eerst onderuit gelopen worden en nu je tas weg...
Balen voor je!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 10:09

Sprintje"]
[quote="Pipo schreef:
Saar is wel degelijk gehandicapt als ze der telefoon niet heeft Haha! Maar ik weet nu waarom ik een vreemd toontje kreeg toen ik je belde, vond het al raar. Je hebt je foon nooit uit staan.

Pff, lekker weer.............maar goed het zijn allemaal maar materiele zaken, en die zijn te vervangen!


Tja is wel te vervangen, maar blijft zwaar *piep* Kost best veel tijd en geld om dat allemaal weer te regelen.

Wat een pech! Hmmm en je knieen waren net weer genezen.... 't is toch niks zo'n kleine meid in de grote stad Haha! Zij zijn groot en ik is klein! Ach gut
[/quote]

Nou zeg Verdrietig Haha! Ik zat gewoon heel geconcentreerd te leren in de trein Haha!
Maar idd, is het te vervangen, maar het blijft balen!!! Boos! Strakjes aangifte doen en meteen een nieuwe OV en Telefoon aanvragen met het procesverbaal! Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:44

Het was gisteren sowieso net vrijdag de 13de volgens mij. Files van hier tot TOkio................en Pipo die gewoon vrolijk van werk naar Hilversum rijd. De auto parkeert en denkt: fiets ............hier woon ik helemaal niet meer.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 10:46

Pipo schreef:
Het was gisteren sowieso net vrijdag de 13de volgens mij. Files van hier tot TOkio................en Pipo die gewoon vrolijk van werk naar Hilversum rijd. De auto parkeert en denkt: fiets ............hier woon ik helemaal niet meer.


HAHAHAHAHA, die is helemaaaal mooi! Haha!
Misschien een verlaatte 1 April ofzo Verward Tong uitsteken

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:55

jeetje wat vervelend zeg. Hoop dat gauw alles geregeld is en je weer kunt bellen. Vervelend het al dat aangifte doen en geregel.