Slechte service nieuwe zadel....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jeannette
Berichten: 1045
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Purmerend

Slechte service nieuwe zadel....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 22:29

In augustus heb ik een nieuw zadel gekocht, een Kentaur.Ik blij,paard blij.
Na een keer gereden te hebben zag ik op het leer bubbels zitten.Net waterdruppels.Fout in het leer.Zadel ging terug,ik een leenzadel. Dat moest ook weer terug want het paste niet.Ondertussen meer keren kontakt gehad met de vertegenwoordiger,nieuwe zadel zou komen in....
januari.Dat werd toen alweer februari en 25 februari, hoera een tel. van de winkel.Mijn zadel was er. Men komt keurig op stal en ik zie het al meteen.Een smallere kamer. Een twee ipv een drie.En dat past dus echt niet op mijn Arabier. De man met het zadel zei dat hij dat echt niet gezien had,ja ja. Zadel weer mee terug,hij ging ondertussen met mijn andere leenzadel naar een vriendin van mij.Die had daar interesse in. Dat zadel paste niet,maar het nieuwe zadel voor mij wel. Heeft ze dat zadel gekocht voor 550 euro terwijl ik er dus 200 euro meer voor had betaald. Dan mag ik dat toch best wel even niet zo leuk vinden dacht ik. Dat vond hij (verkoper) niet en vond dat ik hem niet netjes behandeld had. Gelukkig waren er wat mensen bij die mij dus echt keurig beleefd vonden.
Nu zegt de vertegenwoordiger dat het nieuwe zadel (kamer 3) opgestuurd is ruim 10 ndagen terug. Ik heb nog steeds niets ontvangen.Al een paar keer gemaild, ja was echt onderweg. Vraag me dus nu af of die postduif onderweg is neergestort. Ik heb nl. nog steeds niets.
Ik vind de service dus echt waardeloos.In augustus dus al keurig het zadel betaald en nu rijd ik al vanaf februari niet meer.
Mag ik dan balen? en een wat bozer mailtje sturen?
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met deze "Service"? Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, AhrefsBot, elisespunky, Eve_16, fnpetter1990, Heide83, idion, ImLucky, laura_estee, Miriam91, Nele80, NoorW, shadowstar, siloux, Swift, Symke en 132 bezoekers