(voorlopig)leuk pony te rijden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

(voorlopig)leuk pony te rijden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-01 20:50

ik ben blij..
ik heb nu al een maand niet meer gereden en die verslaving blijkt dus even groot te zijn als m'n bokt verslafing...hihi(ik had al afkickverschijnselen!) gister werd ik op msn door een vriendin van me gevraagt of ik haar pony niet wil rijden 1 keer in de week, iig tot ik een nieuw paard heb..tuurlijk wil ik dat!!!!!!graag zelfs!dus nu kan ik iig weer lekker knuffelen en poetsen enzo en weer met paarden omgaan!!
ze had vorige week ook al gebeld, maar toen kon ik niet omdat ik exames had...bah!
dus morgen ga ik er lekker naar toe!!ik heb al een paar keer erop gereden en stond dus eerst ook daar op stal dus ik ken de pony wel enzo, maar toch leuk!!!
ze is van sumisha, hayley op bokt(de pony heet hayley)er staan ook foto's op bokt(die had ik een tijd geleden voor haar geplaats)dus als je wilt weten hoe ze eruit ziet moet je maar ff zoeken...
ze is een welsh K(merrie dus, nix voor mij, maar ja, uitzonderingen moeten er zijn he..)ahm...7 jaar en 1.52 hoog(wel een beetje aan de kleine kant voor mij, maar ja...)


Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 21:03

ik heb vandaag gereden, was leuk!gelukkig liet het weer het ff toe!!
het was wel wennen, maar het ging wel lekker!
ik reed ook voor de eerste keer met m'n thermolaarzen, nou ze zijn geslaagd voor de test hoor!!echt heerlijk warm!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 159 bezoekers