Trektocht door de Ardennen met Merens paarden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:14

Ik ben er in juli 2003 geweest. Dacht ook steeds dat ik dit met mijn eigen merens wilde gaan doen. Maar daar ben ik wel op terug gekomen. Mij lijkt het nog steeds fantastisch om dat eens met Domi te gaan doen want de steile hellingen kan ze wel aan maar de trailerrit; behoorlijk pittig... Dat ga ik haar niet aandoen, genoeg leuke Merensjes daar! Maar dat moeten jullie allemaal zelf weten hoor!

Mijn verslagje met foto's: http://www.merensstamboek.nl/ardennen.htm

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!


Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:30

Lepeltje schreef:
Jouw verslag is ook mooi, merens! Lachen
En idd, de trailerrit is wel een beetje lang.. Scheve mond


Dankje, de trailerrit is niet alleen lang, maar ook door de bergen met fikse bochten.... Ik zou echt een paard van daar nemen; die zijn hardstikke leuk!

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:33

11, 12 & 13 juni hebben we een Merensstamboek Weekend daar. Lekker met alle Merens-bekenden daar rijden en feesten! Heb er nu al zin in!

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, Daimo, MissWeenie, Mnoonn, onpaard, Sanet, Steppe, Sting en 95 bezoekers