boehoehhh

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

boehoehhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 22:42

Butterfly is na lange tijd verkocht naar Zwitserland Verdrietig Verdrietig Verdrietig Wel tof voor der natuurlijk maar mis der nu al. Terwijl ik der al ff niet heb gezien aangezien zij in Zwolle staat en ik daar niet meer woon. Maar het was zo'n gaaf beestje... maar jah ze krijgt iig een eigen baasje en dat verdient ze ook wel Lachen Moest het gewoon ff kwijt.

wipwop

Berichten: 205
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Opperdoes/Twisk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:28

had ze dan eerst geen eigen baasje ofzo? wij snappen er niks van

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:46

Even verplaatst naar Paardenpraat Lachen

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:54

Was het eerst een manege pony ofzo dan??

Ik vat er eerlijk gezegd ook weinig van... Bloos

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:56

Hmm.. ik snap het wel..
Jammer dat ze verkocht is.. Maar ik denk inderdaad wel dat het beter voor haar is Lachen

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 20:05

Hm owh jah sorrie mensen ff uitleg Lachen ehm jah was een manege pony. Had der eerst zelf gereden vast gereden, daarna ging ze na een tijdje de les in. Sindsdien ook op zoek naar een ander baasje. En nu dus gevonden dus op zich wel fijn voor der, tis alleen zo ver weg Verdrietig

Senja

Berichten: 371
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:12

Ben het met je eens. Paardje verliezen is nooit leuk, want nu pas weet je dat je haar eigenlijk nooit meer zal zien. Balen, maar het gaat in ieder geval goed met haar. Misschien kun je contact proberen te krijgen met haar nieuwe eigenaar?

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 20:19

Hm nah niet eerste keer dat ik een pony 'verlies'. Al leeft Butterfly nog wel en wordt ze goed verzorgd Lachen mijn vorige paardje Voicy die overleed aan een hartaanval tijdens een buitenrit met haar alleen, dus dat was al helemaal niet leuk Verdrietig
Dat is inmiddels alweer twee jaar terug maar sinds die tijd reed ik een heel stuk minder en met Butterfly werd dat wel weer wat meer.
Maar ik ben vorig jaar verhuisd naar Brabant dus op dit moment al ff helemaal geen paardrijden helaas. Ben wel op zoek Lachen naar een nieuwe stal waar ik me weer kan uitleven met verzorgen Lachen dus iemand een idee??

Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:09

ach jah, het komt wel weer goed Knipoog