verpestte paarden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DinkyToy

Berichten: 251
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In 't hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:13

Dit vind ik ook wel weer zo'n banketstaaf stelling! Kan hier niet zo goed tegen
Als je het zo stelt is het in manege lessen lopen van paarden zo ongeveer dierenmishandeling en zijn al die paarden verpest oftewel rotknollen om op te rijden Verward

Ik heb een eigen paard en omdat ik nog studeer loopt ze een paar uur per week in manege lessen (anders is het te duur) mee met beginners en van die eigenwijze types die denken dat ze al heel goed zijn (wie de schoen past trekke hem aan) Ja dit merk je wel en ik heb ook al wel eens lopen klagen (en ben ook niet in de buurt als er lessen zijn want wil het niet zien Bloos heb ik toch alleen maar de neiging om me er mee te bemoeien) maar nee, als je zelf je paard goed bijhoud of als je in jou geval aan het begin van de les duidelijk je gerenzen stelt dan wil t best. Oke ze worden wat flegmatiek maar ze weten dan ook precies wat er op hun rug zit. Mijn Tink is wat dat aan gaat daar een levendig voorbeeld van, zet er een beginner op en ze doet helemaal niks lijkt ze wel twintig af en toe, rij ik er zelf op is t een heel ander paard.

Vind dus eigenlijk niet dat je dit zo kunt stellen ennuh, we zijn allemaal beginners geweest en hebben het allemaal moeten leren en dr zijn erbij die leren het nooit. Ik heb toch altijd nog liever een lieve beginner op mijn paardje als een al wat meer gevorderde die wel eens even zal laten zien wat ze kan....



DinkyToy

Berichten: 251
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In 't hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:18

Sorry als ik nu wat kortaf ben maar ben moe en een beetje kortaf ennuh, dit lucht wel op.... Knipoog

DinkyToy

Berichten: 251
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In 't hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 16:42

Neem ik aan van wel, een paard is een paard en ook koudbloedjes kunnen heel gevoelig zijn!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kimmej, Vagabondo en 37 bezoekers