Hidalgo deze week in de bios

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:28

Ik ben heel benieuwd...beetje Indiana Jones verhaal waar een paard in voorkomt, dus ik ga zeer zeker snel kijken.
Seabiscuit was ook zeer de moeite waard...heb hem op video (helaas Amerikaanse versie)

Je suis Charlie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:59

Ze hebben 5 paarden voor Hidalgo gebruikt (en Viggo Mortensen heeft er een van gekocht na afloop van de opnames, net zoals met LOTR)
Ik ben Donderdag vrij, even kijken of ik bij ons in het stadje kaartjes kan regelen voor de film

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:28

SANEX schreef:
Beetje middeleeuwen verhaal is dit toch ? Voor mn vriend misschien ook wel leuk, die houdt daar wel van


Middeleeuwen? Nee hoor....wel een Sheik, mooie vrouwen, veel knokwerk, veel mooie paarden, een paardenrace dwars door de woestijn, en mededingers die elkaar naar het leven staan. Stel je Indiana Jones voor met paarden...en dan a la Disney.
Heb gisteren trouwens gekeken of hij bij ons in de stad draait, maar niet dus...
Vrees dat ik nog even moet wachten dan. Maar ik wil hem zeker gaan zien!

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:29

Mac schreef:
PS kan er niks aan doen, maar ik krijg altijd kippenvel van goedgeproduceerde paardenscenes in mooie lanschappen met spannende muziek eronder ... heerlijk!


Ja ik ook...moet ook nog steeds de nieuwste Black Stallion in een Imax theater zien...

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Miiej, Selina, XladyX en 47 bezoekers