Het gaat wel snel!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Het gaat wel snel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:18

Lucky is sinds vorige week naar de africhtingsstal gegaan om ingereden te worden. Zadel e.d kende hij al, longeren ook maar ik kreeg hem er iedre keer niet door omdat hij gewoon een loopje met mij nam..de laatste tijd ging het beter maar iedre keer toch weer proberen..
Goed ik heb dus bes;loten hem te laten inrijden was het zo zat (ben inmiddels wel heel sterk in mijn armen geworden!)

Zaterdag werdt hij dus opgehaald, ik hem in de trailer geprobeerd te zetten, hij heeft me alle hoeken van het erf laten zien en rende ook vrolijk in de akker van de boer in..Gelukkig is hij wel zo beleefd om terug te komen. Eric pakt hem en zet hem meteen in de traler( erg toch!) Ondertussen iedre dag langsgeweest en ondanks dat hij niet iedre dag de wei op kan gaat het erg goed met hem! Maandag zijn ze begonnen met longeren, Dinsdag longeren met zadel en Woensdag is hij er al op gesprongen! Hij is nu al 3 keer onder het zadel geweest! Wel aan de lijn natuurlijk, maar ik vind het wel snel gaan! Erg spannend..

Ik ga maar eens een keer s`ochtends kijken zodat ik het live kan zien!

wipwop

Berichten: 205
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Opperdoes/Twisk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:20

mooi dat het zo goed gaat!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 14:12

Ben blij voor je dat het zo goed gaat, op deze manier is voor jou ook beter denk ik anders had je volgens mij nog veel hoeken gezien van het erf zo te horen hahah
Heel veel succes heej!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:54

WAt goed joh! eerlijk gezegt had ik dit niet verwacht.. omdat hij met jou al de loop nam wa tje hier altijd neerzetten maar wel goedh oor!!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:29

gelukkig gaat het goed!
het lijkt mij ook een goede beslissing, anders komen er allene maar ongelukken van!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:20

horsewisper schreef:
WAt goed joh! eerlijk gezegt had ik dit niet verwacht.. omdat hij met jou al de loop nam wa tje hier altijd neerzetten maar wel goedh oor!!


Die mensen vooral Eric dan zijn wel een stuk groter en sterker als mij natuurlijk..Maar ja zoals je al zegt hij nam gewoon een loopje met me en ik was/ben er nog niet aan toe om dat op te lossen..Ik hoop dat hij daar goed op zijn donder krijgt want als ik dat deed hoefde hij maar een keer te terkken en ik was hem kwijt..!

Ach pony`s! Hij merkt nu gewoon dat als hj doordramt zijn zin nog niet krijgt en dat heeft hij gewoon nodig..

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:47

Ach straks als ie eenmaail trug is zou het vast wel lukken