Schattig op een afstand.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Schattig op een afstand.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 22:27

Vandaag haalde ik Karan binnen. Hij stond op de wei. Ik loop de stallen in en daar stond een moeder en kind bij Angel onze schet. Ik zag ze al verschrikt kijken en zich tegen de muur drukken.

Zegt ze bij het passeren;" Wat is hij groot, ik vind paarden veel schattiger op een afstand"

Dus ik antwoordde." Karan is ook veel schattiger op een afstand" Extreme duivel

Daarna ging ik longeren en het etter jongetje van de buren ging op zijn brommer met kapotte uitlaat op het weiland langs de bak scheuren. Dat deed hij gisteren ook toen ik aan het rijden was en ik kan zeggen dat dat niet echt plezierig is.

Karan schrok wel een paar keer weg, maar ik dacht "zo kan hij mooi wennen" Maar de lieve manege meisjes zagen dat en begonnen tegen dat jongetje te schreeuwen.

Iets in de trant van "hé, rot eens op zie je niet dat, dat beest ervan schrikt" (dat beest is dus Karan)

Maar goed ik moest er wel om lachen. Toen Karan klaar was liet ik hem los. Karan staat heel rustig in een hoekje van de bak en die meisjes bleven maar schreeuwen. Haha. En Karan maar rustig blijven staan.

Daarna hebben de meisjes nog even gespeeld met Karan. Pakte ze een plukje hooi. En dan door de bak rennen. karan dus in een drafje er achter aan. Gooien die meiden het vlug op de grond. Ze waren bang van Karan die zo op ze af kwam draven. Toen pakte ze mijn longeer zweep en probeerde Karan een beetje op te jagen. Maar Karan stond lekker bij mij en negeerde ze gewoon. Heel erg komisch.

Toen werd er gevoerd en nam ik Karan naar binnen. Die zag de voerkar en bedacht zich dat hij daar veel beter kon blijven staan om te eten. Dus de manege eigenaar mept hem vooruit. Eerste keer redelijk lief maar toen een stuk harder, want Karan reageerde niet en ik kreeg hem echt niet vooruit. En dat vonden de meisjes erg zielig dus hebben ze hem op stal maar een wortel gegeven.

jaja erg zielig. Schijnheilig

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 00:28

Tja, die meiden hebben het er maar druk mee. Misschien moet je ze in dienst nemen, als bezigheidstherapie voor Karan.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 09:15

wahaha die meiden Haha! kei lol!!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 09:43

wel handig van die ongevraagde hulpen, maar soms denk ik zeer lastig.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:07

Ag, Karan is zo zielig Knipoog

Wel leuk zeg, al die Penny-meisjes *LOL*

Wel een beetje belabberd van die jongen door het weiland gaat liggen crossen...

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:21

Op een manege lopen nou eenmaal pennymeisjes rond.. Schijnheilig

Maar Karan had zo te horen geen mooie striemen op zijn kont Tong uitsteken

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 13:07

heb ik ook wel us mee gemaakt
een meisje heeft een keer een stuk van olivias manen afgeknipt
omdat ze te lang vond Verward