weer wat beleefd vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

weer wat beleefd vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 21:53

Vandaag begon al lekker vroeg! K ging al om half 9 mn nest uit (das voor mij heel vroeg in het weekend)!!! En ik zat rond half 11 al op Landgraaf. Ik heb ff lekker buiten gereden, want de cross in Roden is alweer over 2 weken. (jippie, het aftellen is begonnen Haha!) Doordat ik zo vroeg al ging rijden was ie nog niet buiten geweest, dus hij was (voor zijn doen) lekker kijkerig. Zo van: oeh, daar ligt een tak, die lag er gister nog niet, laat ik daar maar ff naar gaan kijken en er met een grote boog om heen lopen!

Toen ik weer terug was ging ik nog ff springen en mn vader ging ff helpen. Mn vader had een oude badkuip gevonden, en dat vond ie nogal 'eng' . Hij was ineens helemaal wakker, haha. Verder ging het springen heel lekker Haha!

's Middags ging ik Madine rijden. En het was nog steeds droog! En dat terwijl het zou regenen 's middags, ik weer blij.
Het rijden ging wel lekker, totdat het steeds harder ging waaien Verward Waarom nou altijd als het goed gaat? Nouja, toen ben k maar gestopt, want als ik met haar dan door blijf rijden dan vliegt ze alle kanten op. Is ook niet echt wat. Dus toen heb k nog maar ff een stal uitgemest en ze lekker verwend met vers stro Cool

En deze week kan ik niet zoveel rijden want ik heb toetsweek Verdrietig
Maar daarna haal ik wel weer dubbel in !!!

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 22:33

wat leuk zeg!
jammer dat het zo waaide.
succes met je toetsweek maar daarna kun je er weer lekker tegenaan

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 22:37

Jammer van het weer en van je toetsweek. Kun je niet of weinig rijden Verward
Succes met je toetsweek, als je dat nou ff goed doet kan je daarna weer fijnnn gaan rijden Lachen