ze kent me echt hoor...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

ze kent me echt hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 20:19

...mijn verzorgshetje Lovers
mn vader bracht me vandaag naar mijn verzorgpony's met de auto, en ze stonden in de wei. nu moet je weten dat de wei aan de overkant van de straat is, zo'n 50 meter ertussen denk ik. ik kom de stal uit en daar staat 'mijn' shet...te eten. maar dan gaat haar hoofd omhoog...aandachten staat ze naar me te kijken, ik zag dr denken: is ze het of is ze het niet?
en ze bleef maar kijken...oortjes naar voren, ik stak ondertussen de weg over....roep haar: spiiiirit!!!!! en toen wist ze zeker dat ik het was: hinnikken dat ze deed *LOL* ik ben helemaal verliefd Lovers

oke het is misschien niet zo speciaal, maar voor mij toch wel...ik verzorg deze ponies nu denk ik 2 maanden, drie à vier keer per week, maar heb nog nooit gemerkt dat ze me écht kennen...okee ze kijkt me lief aan en we knuffelen, maar dat doet ze met iedereen...waar merken jullie aan dat je paard/pony je herkent???

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:28

San begint altijd te hinniken als ik fluit. En inderdaad alleen bij mij, want de rest van de manege heeft het ook geprobeerd en daar reageerde ze niet op
we zijn zo'n lekker klef stel Lachen

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:20

nou dat is toch leuk, beter zo, dan dat ze omdraaien en hard weg lopen, hahahha
mijn pony stond naast het huis, en als mijn wekker afliep begon zij te hineken, want dan wist ze dat ik er aan kwam om te voeren.

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 22:55

Ik rijd iedere week prive op dezelfde manegepony. In het begin vondt hij het raar en hinnikte in de bak naar z'n vriendjes, maar sinds vorige keer hinnikt hij als ik aan kom lopen, en hij vindt het in de bak nu ook heel gewoon want hij roept z'n vriendjes niet meer...
Zoooo jammer dat ik nu te groot voor 'm ben en op een ander moet...
Hij hinnikte gister naar me, maar ik moest er voorbij lopen...
(k heb m natuurlijk wel een knuffel gegeven!!)

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 00:20

Leuk he Lovers

Par heeft de laatste tijd de neiging om als ik uit de auto stap en ze hoort mijn stem te gaan hinniken, of het nou smorgens vroeg is, s;avonds laat of in de middag, zodra ik mijn mond open trek komt ze richting hek en begint te hinneken Lovers

Wel leuk als ik uit stap en eerst de mensen van stal gedag roep...dan begint ze ook al.
Geweldig gevoel.

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 08:26

als mijn paard me aan hoort komen gaat ze naar me staan kijken en wachten tot ik er ben. Dan weet ze wat er gaat gebeuren.
Dan krijgt ze iets lekkers en dan ga ik het halster halen. Ze doet in die tussentijd ook geen moeite om te eten, maar wacht gewoon! Lief!!!!!! OK dan!
1 keer kwam ik er aan en toen stond ze met dr hoef te schrapen. Mag eigenlijk niet, maar dat is wel lief!!! OK dan!
Als ik dr ook maar even alleen laat of met iemand anders wordt ze onrustig en als ik er aan kom en ik klik(dat is mijn geluidje) kijk ze meteen, en soms komt ze ook!! LIEF!!!!
ik hou zoveel van dr!!!!!!!!!!!!!!!
Als ik dan weer weg ga heeft ze meestal eten. Geef dr wel altijd een kus enz. maar morgen ziet ze me weer! Doei, doei

(dit is even voor eef)

HOUW HEEL ERG VAN JOUW HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:08

en vriendin kan heel goed stemmen nadoen enzo, dus die floot net als mij. maar we stonden allebei voor Sans bak. Dus San hinnikt heel even, kijkt dan naar mij en stopt meteen. Daar was ik zó blij mee Haha!