super dag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

super dag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 20:45

Nou gistere avond hadden we al helemaal geregeld(ik en marloes) hoe we heen en terug gingen van de manege(is namelijk niet egt om de hoek).
's morgens 20 minuten te vroeg staan we voor marloes huis, oeps!!! Bloos
nouja. Al we aan komen gaan we eerst even naar het kastje om het halster te pakken!
Ach ze is zo lief!! trouwens ze heet evita maar iedereen noemt haar eef of eefje.
nouw dus wij namen haar mee naar de poetsplaats. Lkkr geborsteld enzo.
Dus we besluiten te gaan rijden. Het is lekker weer, dus op naar de buitenbak! Gelukkig is daar geen les. Ze had flink gelopen. Pech voor haar moest ze ook nog even met marloes lopen. Morgen zal ze lkkr spierpijn hebben... Knipoog
maarja. het rijden we afgelopen, dus gaan we, even denken... haar even op stal zetten! We aten dus een patatje in de kantine. *LOL*
daarna gaan we even het bos in. je zonder iris en britta, ik en marloes willen tog even graag alleen. heel groot stuk gelopen, ach wat is ze tog lief in het bos!!! eerlijk waar!! Haha!
we komen terug en troela mag in de bak. tja, natuurlijk rollen. dan gaat michelle met ligini het bos in. DE BUITNEBAK IS VRIJ! snel dr in. Eerst gaat ze rollen, en daarna zand eten. Dusss ik klim er even op en loop een paar rondje. OHOH!! dat mag niet laurissa! neej, spijt me, maar moet toegeven dat ik niet zonder cap mag rijden van mijn ouders. Nouaj, het is niet de eerste keer dat ik dat stiekem doe Bloos Tong uitsteken Haha! Haha!
maarja om 5 uur moeten we tog egt weg hoor!! Huilen Verdrietig Huilen Huilen
nou even snel alles opruimen, doei iris en britta, dag allemaal! Doei, doei tot morgen dan maar he!!! Haha! Haha! *LOL* OK dan!