Yeah! Winst gemaakt op de Grand National!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Yeah! Winst gemaakt op de Grand National!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 18:15

Met een rasechte gokverslaafde Ier als vriendje moest ik er gisteravond dan toch eindelijk aan geloven: voor het eerst op de paarden wedden Lachen

Hij is naast de grootste renstal in Ierland geboren, ik loop al heel mijn leven tussen de paarden, maar helaas kwamen we er gister achter dat we toch verdomd weinig van paardenraces wisten Knipoog

Toch 5 euro op BunnyBoiler, Hedgehunter, Thyneandthyneagain en Monty's Pass gezet.
Thyneandthyneagain deed niet mee, BunnyBoiler lag er vrij snel uit en Hedgehunter ging er in een van de laatste jumps uit.. Monty's Pass is 4e geworden, en ik doe nu heel erg mijn best uit te rekenen wat we nou gewonnen hebben Cool
Heeft iemand anders meegedaan?

lenny35
Berichten: 17
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:04

jaaa......ik ben getrouwd met een engelsman,dus ken het "gokprobleem" Haha!

Wij hadden sharman en royal nog wat,vorig jaar hadden we ook bunny boiler.

helaas niks gewonnen........

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 22:21

Moest wel even slikken toen een van de paarden niet meteen opstond.. blijf toch een beetje een pennymeisje Knipoog
Jammer dat je niets gewonnen hebt, maar was toch wel ff spannend he? Lachen

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 01:08

ik heb dan wel niet gewed maar zat wel voor het kastje zo van nr. 9 gaat winnen, niet dus Huilen
was ik dus blij dat ik geen geld had ingezet, ik kan er nl niets van. had de hele dag al het verkeerde paard Bloos maar het was spannend .