buitenrit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 15:14

hallo hallo
vandaag heb ik weer een buitenritje gemaakt en het ging hartstikke super
ik woon tegenover het ruiterpad dus das helemaal mooi!! en het ruiterpad lijdt naar een grote zwemplas waar we altijd met de pony´s gaan zwemmen. maar de pony die ik nu heb wil het niet graag, maar ga er natuurlijk ook niet dwingen. ze wou eerst helemaal niet in de wasplaats en dat heb ik nu net van haar gewonnen dus dat vind ik al heel erg knap van der! Lachen Lachen Lachen
hebben nog meer paardengekken vandaag een buitenritje gemaakt??en ging alles goed onderweg?? OK dan! OK dan!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 15:26

Goed, dat je fijn gereden hebt!
Heb vandaag geen buitenrit gemaakt. Ik mag eigenlijk niet rijden omdat ik een hele diepe snee in mijn vinger heb, en daar ook mee naar de EHBO moest...
Maar ik ga der af en toe gewoon even op zitten. Een week niet rijden hou ik niet vol Haha!

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 15:34

owh das niet zo fijn voor je nee! Ach gut beterschap in ieder geval. ik kan het ook niet vol houden hoor als ik een week niet kan rijden!! maar ik rijd ook niet elke dag, laat mijn pony ook zekers genieten van het gras in de wei OK dan! *LOL*

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 15:36

Ja, mijn paard staat ook gewoon de hele dag in de wei. Kan ze nog een beetje haar energie kwijt Haha!

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 15:37

ja idd, die van mij gaat altijd voor het rijden de wei in. omdat ze anders een beetje te druk is met haar arabische bloed haha

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 15:56

heb je nog meer paarden dan amethyst en doe je ook wedstrijden er mee??

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 16:09

Ik ben ook eventjes op buitenrit gegaan. Lachen
Maar een klein rondje want voelde me niet helemaal lekker.

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 16:12

owh das niet zo leuk voor je! beterschap maar dan he Ach gut

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 16:28

Thanx ga nu maar slapen want ben morgen jarig.

varrothebest
Berichten: 1
Geregistreerd: 03-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 16:32

natasja schreef:
hallo hallo
vandaag heb ik weer een buitenritje gemaakt en het ging hartstikke super
ik woon tegenover het ruiterpad dus das helemaal mooi!! en het ruiterpad lijdt naar een grote zwemplas waar we altijd met de pony´s gaan zwemmen. maar de pony die ik nu heb wil het niet graag, maar ga er natuurlijk ook niet dwingen. ze wou eerst helemaal niet in de wasplaats en dat heb ik nu net van haar gewonnen dus dat vind ik al heel erg knap van der! Lachen Lachen Lachen
hebben nog meer paardengekken vandaag een buitenritje gemaakt??en ging alles goed onderweg?? OK dan! OK dan!


hallo mn nicht heeft een fjord en daar magk op rijdun moet nog afspreku maar hoe zet je foto's netzo als bij jou

Natasjavegas
Berichten: 598
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 16:38

Zooo lekker duinritje vandaag.
Gezellig met mijn vriendin en haar pony kashmir in het duin geweest.
Echt zo geweldig was het op de terug weg wel er koud
maar de paarden hebben het zo naar hun zin gehad.
En ik trouwens ook.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjesssss......

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 16:45

jij heb duinen in de buurt = ik ben jaloers.
Nou ja, ik heb net met San door het dorpje heen gelopen, mijn nichtje was er, en die wou als een prinses overal te paard heen Haha!
heb zelf vanmorgen alleen maar binnen gereden..

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:14

leuk dat het zow goed gaat
op naar je volgende buiten rit

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 18:17

varrothebest"]
[quote="natasja schreef:
hallo hallo
vandaag heb ik weer een buitenritje gemaakt en het ging hartstikke super
ik woon tegenover het ruiterpad dus das helemaal mooi!! en het ruiterpad lijdt naar een grote zwemplas waar we altijd met de pony´s gaan zwemmen. maar de pony die ik nu heb wil het niet graag, maar ga er natuurlijk ook niet dwingen. ze wou eerst helemaal niet in de wasplaats en dat heb ik nu net van haar gewonnen dus dat vind ik al heel erg knap van der! Lachen Lachen Lachen
hebben nog meer paardengekken vandaag een buitenritje gemaakt??en ging alles goed onderweg?? OK dan! OK dan!


hallo mn nicht heeft een fjord en daar magk op rijdun moet nog afspreku maar hoe zet je foto's netzo als bij jou
[/quote]

ik heb dat bij mijn profiel gedaan dat staat onderaan, foto toevoegen ofzo iets. je moet hem natuurlijk wel op de pc hebben staan anders moet je het even scannen. als het niet lukt moet je me maar ff waarschuwen haha ik help je graag!!! SUCCES OK dan!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:17

ik heb een half uurtje binnen gereden, haar even laten staan en toen even naar buiten.
doe ik deze week voor t eerst alleen met klas en het gaat super. alleen gaat ze wel heel hard als ze op weg naar huis is.
ik ben ook een beetje jaloers op duinen + ruiterpad, dat heb ik niet.
alleen een heel lang zandpad, maar dat is toch openbare weg en kwam ik donderdag een vrachtwagen tegen :S
leuk dat het bij jou zo goed ging

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 18:24

ach ja het gaat ook wel eens een keer niet goed hoor!! haha maar dat mag ook wel een keer, van alles kun je leren. waar ik woon hebben ze ook niet veel ruiterpaden, maar ze proberen er steeds meer te maken maar of dat lukt met de aanbou van ´De Blauwe Stadt´?? (misschien heeft er iemand van gehoord) ik vraag het mij af. mijn pony gaat ook altijd sneller hoor op de terug weg want dan krijgt ze een koekje en ze mag dan weer lekker met haar vriendjes in de wei spelen en grazen haha. maar ging het bij jou niet goed dan KLASKE??? vast wel toch

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:29

deze week ging het super hoor. alleen maandag in staking en stijgeren.. maar daar heb ik ook al een trucje voor...(waar zijn anders die oren voor?? Haha!) vanaag was ze vrolijk en gezellig en reed ik haar heel los, tot ze de 50 km/u bijna haalde volgens mij.. haha
t moet wel controleerbaar blijven en ze is nog maar 4 dus ik vind het al heel wat.

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 18:35

ja dat moet het zeker, je moet er toch wel een beetje de baas over zijn want als je het niet doet kan het heel anders aflopen haha!!
maar ze is nog jong en moet denk ik nog veel leren!!
veel plezier met er hè