2 uur op 2 totaal verschillende paarden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

2 uur op 2 totaal verschillende paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 13:14

Hoi Allemaal!

Vanavond heb ik op mijn manege een wedstrijd, dus wilde gister nog even mezelf goed opfokken. Twee uur rijden dus. Schijnheilig

Ik rijd vanavond op Don, en daar reed ik gister het eerste uur (in mijn eigen les op). Don is een grote vos, ontzettend lief, nog goed aan het been, goed aan de teugel te rijden, voorwaarts, beetje druk. Was erg leuk, hoewel hij al een bok gaf toen ik er net op zat (liep iemand achter me langs). Bloos

We hebben veel aandacht gekregen in de galop. Dat ging super, en de middendraf ging ook erg goed. Ik heb goede hoop voor vanavond. OK dan!

Daarna in de beginnersles meegereden op Ulster. Nou dat is dus echt het tegenovergestelde van Don. Jullie moeten weten dat ik een hele tijd ontzettend bang ben geweest voor Ulster, en gister zei ik uit mezelf dat ik daar wel een uurtje opwilde (HEE WIE ZEI DAT? Verward).

Ulster is al een tijd op de manege, totaal niet voorwaarts, niet soepel, bokkend, onaardig naar andere paarden, en hartstikke stijf. Dat was dus wel even een hele omschakeling! Na een tijdje had ik haar door, en liep ze super aan de teugel, in stap, in draf, en zelfs in GALOP!

Ik was helemaal trots op mezelf, en op haar Lachen

Vanavond dus op Don de wedstrijd, maar ben net door mijn rug gegaan, dus ik zal zien of dat wel een beetje lekker gaat! Scheve mond

Verder helemaal vrolijk! Lachen

Lenneke (Die gister flink wat lesjes geleerd heeft, door wisselen leer je mooi wel rijden! Haha!)

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 15:30

Leuk he...succes!! Laat horen hoe het is gegaan!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 15:32

Super dat het zo goed is gegaan!
Succes met de wedstrijd!

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 16:46

Netjes hoor dat het zo goed ging. Ik rij op Maandag meestal oo 2 paarden (soms 3) maar dan zit er wel een paar uur tussen. Ik rij dan overdag (meestal sóchtends) Daraxo van Daraxo hier op Bokt en sávonds heb ik les op de manege. Als ik genoeg tijd heb dan rij ik mijn andere bijrijdpaard Pais Vasco ook nog. Het blijft wel altijd ff wennen maar tot nu toe heb ik er geen probleem mee.

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 16:52

Super hoor, daar leer je idd wel van rijden, op verschillende paarden. Succes vanavond!

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 00:02

Haii!

Nou vandaag begon erg goed (AHUM) ik ging namelijk vanochtend door mijn rug... Boos!
Na veel wikken en wegen toch maar gaan rijden.

Het ging niet super, ik was een beetje zenuwachtig en ken Don nog niet voor 100%. Uiteindelijk werden we derde van de 3, maar ik heb een promotiepunt dus ben allang blij Knipoog

Kreeg wel als jurycommentaar bij mijn zit: Ontspannener in het zadel zitten! Schijnheilig Tja.. Ik kon me nauwelijks bewegen, en tot overmaat van ramp waren mijn laarzen ook nog te klein geworden, dus het viel me 100% mee

Lenneke

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 08:25

jammer maar je hebt wel een punt dat is dan wel weer lekker! gefeliciteerd!