Morgennacht DISNEY marathon.Poster gemaakt (foto)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Morgennacht DISNEY marathon.Poster gemaakt (foto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 17:03

Heb er echt mega veel zin in. Al een aantal weken terug hebben ik en een vriend besloten een disney marathon te organiseren. Sindsdien zijn we al vanalles aan het regelen geweest. Iederene uitgenodigd.. en verplichte verrassing (iedereen moest een kleurplaat inkleuren/verven/photoshoppen whatever... Boodschappen gepland.. vnadaag ook boodschappen gedaan etc etc... en ik heb een poster gemaakt voor op de deur. Op A2 en hij is nog scherp ook! ben er super trots op...

Ik heb mijn kleurplaat geschildert...

Afbeelding

en dit is de poster geworden!..

Afbeelding

De woorden "welkom bij" bovenaan zijn donker blauw, dat is allene niet echt duidelijk op de foto!....
Afbeelding

Morgen avond moeten er eerst nog een stel dansen (we kennen elkaar van het stijldansen)... om kwart voor 9 moet iedereen voor de dansschool staan en tussen kwart voor 9 en 9 uur vertrekken we met zijn allen naar die vriend van me. Daar gaan we gelijk na het inschenken van drinken en klaarzetten van de hapjes de eerste film kijken. We hopen er 2 te kijken voor de eerste al naar huis moeten. We starten met 12 man... en 5 gaan er rond een uur of 1 naar huis.. helaas Boos! ... de diehards blijven de hele nacht op.... Althans dat is de bedoeling.. ikke nu al super moe Verward:? ikke zal wel weer (net als bij de boktmeeting deppmarathon) als eerste slapen. Mar goed... was trouwens niet zo slim om herinneringen daaraan op te halen, heb die vriend op idee gebracht.. de eerste die slaapt.. krijgt een zak ijs in de nek (dat zal ik wel WEER zijn, was het bij de boktmeeting ook al Verward)

Ik heb er echt SUPER veel zin in Haha!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 17:29

gaaf man.. dat hebben we laatst met scouting ook georganiseerd. was echt lachen, ik ben toenb tegen 5en toch maar gaan slapen, zonder ijs gelukkig. veel plezier

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 21:38

lieeeeef~!!!!! echt leuk

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 12:58

coool hur
ze zijn egt cool

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 13:06

Woow vet leuke posters!! *LOL* Veel plezier!!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 13:09

Iedereen uitgenodigd? *nette rent naar brievenbus*

Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Hmm, zal vast wel wat fout gegaan zijn met mijn uitnodiging? Tong uitsteken

Maar Ingrid heel veel plezier! Welke films gaan jullie zoal kijken?
Volgens mij kan ik er 1 wel raden Schijnheilig

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 18:13

hey sja.. sorry nette... iedereen uitgenodigd van de dansvrienden.... jij bent een internet/paardrijd vriendin Tong uitsteken die horen daaro niet thuis Clown

Maar ik moet je idd nog maar weer eens snel uitnodigen.... maar uhm.... nee hoor, die film word er niet gekeken.. het gaat puur om de tekenfilms van disney, en dan met name de oude, bambi, leeuwenkoning, kleinezeemeermin, lady en de vagebont etc etc etc...

Nog een paar uurtjes... heb er echt super super super super super veel zin in Haha!