zijn er meer mensen met een superverzorgster???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maessie

Berichten: 5741
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

zijn er meer mensen met een superverzorgster???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 20:04

Hoffieh hier op bokt verdient wel es een veer in dr kont. Haha! Ze rijd op een haflinger van mij, ook wedstrijden, dat gaat hardstikke goed. OK dan! Ze helpt me altijd met mesten en vanalles, en toen ik een tijdje terug in t ziekenhuis lag heeft ze de hele tijd alle boxen voor me gemest(stuk of 9!) Vond dus wel dat ze ff een complimentje verdiende! *LOL*

LegallyBlond
Berichten: 199
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:08

Jaaaa, Linda! (Lindatje hier op bokt) OK dan! *LOL*

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:09

Oooooh, wat lieffffffffffff Lovers Haha Haha!

Moet ik nu ook een topic openen?? : Wie heeft er nog meer een superbaasje van je verzorgpony?? Tong uitsteken

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:11

heheh voor mij geld het zelfde als voor hoffieeeh *LOL* Ben namelijk ook een verzorgster waar ze super blij om zijn Haha!

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:11

*snif*

Ik zou het zo doen, negen boxen mesten...

Mag ik een topic openen 'nog meer gedumpte superverzorgsters?' Verdrietig

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:17

_Tanja_"]
heheh voor mij geld het zelfde als voor hoffieeeh *LOL* Ben namelijk ook een verzorgster waar ze super blij om zijn Haha!
[/quote]
Dat is leuk he Haha! Haha. Ik ben ook superblij met hun!!

[quote="Clitia schreef:
*snif*

Ik zou het zo doen, negen boxen mesten...

Mag ik een topic openen 'nog meer gedumpte superverzorgsters?' Verdrietig

Het was toch wel zwaar, met school, en Hof mocht er niet onder lijden van Afke! Tong uitsteken

Mag ik vragen waarom? Anders pb ik je wel ff Lachen

maessie

Berichten: 5741
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 20:18

haha en dan ook nog zo ongeveer acht weken lang??? (jah ik ben echt verwend met dr!)

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:20

maessie schreef:
haha en dan ook nog zo ongeveer acht weken lang??? (jah ik ben echt verwend met dr!)

Ik ook met jou Haha! Ik rijd nu al bijna 3 jaar op je paardje dussuh.. Knipoog

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:24

Ja, blackboy hier op bokt, ze doet smiles 1x per twee weken en is superlief en supernetjes, veel netter als Mirie en ik, zij ruimt het op en wij maken er weer zooi van Bloos
Mn andere is trouwens ook super.

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:29

Lieke schreef:
Ja, blackboy hier op bokt, ze doet smiles 1x per twee weken en is superlief en supernetjes, veel netter als Mirie en ik, zij ruimt het op en wij maken er weer zooi van Bloos
Mn andere is trouwens ook super.

Haha, dan kan je nog wat van dr leren dus Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:30

Brenda OK dan!
Niet van bokt, maar ben wel heel blij met haar
Ik was bang te moeten stoppen met Regina vanwege mijn studie, maar ben toch op zoek gegaan naar een bijrijder voor haar.
Er waren al verschillende mensen wezen kijken, maar niemand wilde het doen. Het is ook wel een merrie met karakter Schijnheilig
Maar goed, toen kwam Brenda, ze had al vijf jaar niet gereden en was van plan eerst wat manegelessen te nemen, heeft ze uiteindelijk toch niet gedaan (in overleg Knipoog). Mijn instructrice had me nog gezegd dat ik er in het begin echt bij moest blijven, omdat Regina vast vreselijk zou gaan uitproberen.
Maar Brenda is zo rustig met haar aan de slag gegaan, dat er heel weinig protest mee gepaard is gegaan.
Denk dat ze netter op paard en spullen is dan ik zelf ben Bloos! Ben echt blij met 'r

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 21:14

Goh, ik krijg misschien 1x in het jaar een bedankje... Scheve mond Terwijl ik al 3 jaar alles dag in dag uit zelf doe. Je zou het bijna me eigen paard noemen, het enige wat ik niet doe is betalen

Voor alle keren dat ik voer, mest, rijd, sms dat het voer op is, hooi en stro stapel. Vroeger op sta om in de ochtend te voeren.
Ben de enige die naar der omkijk (letterlijk) Scheve mond

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 21:51

Ach ik ben zelf ook een bijrijdpaard en dat bedankje hoef ik niet zo nodig......
Ik ben allang blij dat ik alles met het paard mag! En dat geeft natuurlijk ook wel aan dat ie het waardeert wat ik met het paard doe.
Het is een echte boer en zal niet zo snel zeggen dat ie het waardeert, maar eerdere bijrijders hadden niet zoveel vrijheden met het paard als ik nu heb.
DUs blijkbaar doe ik toch iets waar hij dankbaar voor is *LOL*

Overigens, is dit hetzelfde paard als waar ik twee posts hierboven schreef dat ik er een bijrijder voor heb.
Ik heb dus een bijrijder voor mijn bijrijdpaard, geeft wel een beetje weer hoeveel vrijheid ik in het doen en laten met dit paard heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 22:05

ja, eefje23 hier op bokt. ben echt super blij met r! toppie!

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 22:10

Moet ik nu ook een topic openen?? : Wie heeft er nog meer een superbaasje van je verzorgpony?? Tong uitsteken[/quote]

Ik vond het wel een super idee van je. en als je het niet erg vind heb ik er al een gemaakt Bloos! Bloos

[PP] Zijn er meer verzorgers met een super eigenaar

Vind je het erg Scheve mond

Topcob

Berichten: 1225
Geregistreerd: 25-11-03
Woonplaats: Cothen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 23:19

Jaaaaaa!! Youngster!! Een kei van een meid die onze Brenin rijdt en verder alles wat nodig is als ik weer is in de lappenmand lig.

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 08:47

jockeygirl"]
[quote="Hoffieeeh schreef:
Moet ik nu ook een topic openen?? : Wie heeft er nog meer een superbaasje van je verzorgpony?? Tong uitsteken


Ik vond het wel een super idee van je. en als je het niet erg vind heb ik er al een gemaakt Bloos! Bloos

[PP] Zijn er meer verzorgers met een super eigenaar

Vind je het erg Scheve mond
[/quote]

Hahhaha nee joh Haha! Heb ook al gereageerd!!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 08:49

Nouenof ik een superverzorgster heb, maar dat mag inmiddels iedereen wel duidelijk zijn dat ik super in mn nopjes ben met YouKnowWho (Denise) en gelukkig denkt Tjo er ook zo over...

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:38

Ik ben ook superblij met de eigenaar van arzu, ik mag alles van hem met arzu doen, hij helpt me wel is, maakt graag een praatje, en hij is gewoon harttikke goed voor arzu!!

Jeannette
Berichten: 1045
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 12:36

Ja!! Alexandra, ze rijdt 3x in de week op mijn merrie, springt, poetst, knuffelt etc. En 1x in de week kom ik niet (sinds kort) en dan doet ze mijn andere paard ook.
Echt toppie!!!

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 12:39

LegallyBlond schreef:
Jaaaa, Linda! (Lindatje hier op bokt) OK dan! *LOL*

Bloos! Aaaahhh, wat lief Lovers Ik doe het graag hoor! OK dan!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 12:43

Ja! Ik! Schijnheilig Haha!
Ik hoor altijd hoe blij de eigenaar met mij is, dat geeft me dan weer een lekker gevoel. Ik sta altijd voor haar en haar paardjes klaar, ook al zit ik zelf krap.
Toen zij vorig jaar een zwaargekneuste rug door een val kreeg, stond ik die avond op stal om haar paardjes te doen. Uiteindelijk duurde dat 6 weken.
Maar ik wil niet alleen mezelf de hemel in prijzen, de eigenaar Monique is helemaal geweldig! OK dan!
Ze staat open voor alles en ik mag komen en doen wanneer en wat ik wil.
Mo, je bent geweldig! Lovers