Jaaa!! Mn paardje is er!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Jaaa!! Mn paardje is er!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 12:18

Gister was het dan zo ver.
We gingen "de"haflinger ophalen,Ze wou eigelijk niet de trailer in maar met een beetje bix liep ze er zo in!!

Toen we bij haar nieuwe stal waren had ik even met haar gelopen en toen in haar stal gezet met wat hooi.Ik ging later nog wel even met haar lopen.

Na dat ze een uur ong in der stal had gestaan en lekker had kunnen wennen ben ik haar gaan poetsen..Even in de bak gestapt..Hier werd ze een beetje gek Tong uitsteken

Maar goed..Ik ging haar weer terug brengen naar stal. Ik gaf haar bix..Maar het leek wel alsof ze een week geen bix had gehad Ze at zo raar!! Ze schokte het zowat op!!

Ik ging naar huis om even te eten en ik kwam na het eten nog even terug.Ik heb nog even met haar geknuffelt,En even worteltjes en een klein handje bix gegevan.Nu at ze wel normaal.. Duis ik denk dat ze echt hele erge honger had.Ook had ik haar een wormen-kuur gegeven.
Ik heb nog nooit een paard zo gek zien doen met een wormen-kuur in der mond Tong uitsteken Hahaha echt heel grappig was het!! Ik had er even een klein plukje kuil gras gegeven.En toen waren de gekke bekken trekken over Tong uitsteken

Maar ik zal snel even foto's maken,maar dat doe ik als ze er wat beter uit ziet.. ze ziet er een beetje "verwaarloost"uit.. Ze is erg dun.. en der staart en manen moeten weer mooi worden Lachen

-xx-Madieke (_)Je van donna Tong uitsteken

:+:


MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 12:22

Ik heb gewoon simpele basis brok Lachen En ze krijgt hooi...
Lachen

:+:


MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 15:35

Dribbelkont schreef:
welkom bij de haflingerverslaving Haha!


haha Lachen
Ze zijn leuk hea Lachen

:+:

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 15:37

gouda: Ik had daar voor al een shettie Tong uitsteken en daarna kregen we "mel" zie prfiel Anike.... Maar dat was niets voor mij vandaar dat donna is gekomen Lachen

Sylke:Tuurlijk kom je der snel te zien Tong uitsteken
-x--Madieke

:+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Glenda, Maaaarije, Maanon_, Martje80, merrylegs, Miran, Molfre, NinaCharlie, Rubs, Salinah, wendyh en 95 bezoekers