Waarschijnlijk einde verhaal voor mijn merrie.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
pjmhorse
Berichten: 172
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:24

wat ik vreemd vind is dat er wordt gezegd dat het paard geen pijn heeft door die cyste, Uit eigen ervaring weet ik dat cystes juist heel erg veel pijn kunnen geven.

Operatief laten verwijderen die cyste en daarna voelt ze zich een stuk beter, dan kan ze zelfs weer veulens krijgen.

Ik zou trouwens zeker een snd opinion aanvragen, zeker in zo een geval, als je twijfelt of je m in moet laten slapen, achteraf denk je misschien dat het niet had gehoeven als er een andere arts naar had gekeken en dan krijg je spijt.

Dan zal het wat kosten, Mijn paard heeft ook eens iets in al die jaren die ik haar heb is er nog nooit een dierenarts geweest, nu het erop aan komt maakt het me niet uit hoeveel het kost.
Laatst bijgewerkt door pjmhorse op 02-04-04 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt


pjmhorse
Berichten: 172
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:36

nou cystes kunnen wel degelijk pijn doen, dat is een vleesboompje dat aan de eierstok is gegroeid, ik kan je vertellen DAT VOEL JE, bij elke pas die je zet, bij elke wandeling, als je gaat zitten en als je gaat liggen.

Het is niet zo een grote ingreep hoor zo een cyste verwijderen, als je m laat zitten kan ze er zeker dood aan gaan.

vandaar zeg ik snd opinion... bij een gyneacoloog.


pjmhorse
Berichten: 172
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:45

Quellian"]
[quote="pjmhorse schreef:
nou cystes kunnen wel degelijk pijn doen, dat is een vleesboompje dat aan de eierstok is gegroeid, ik kan je vertellen DAT VOEL JE, bij elke pas die je zet, bij elke wandeling, als je gaat zitten en als je gaat liggen.

Het is niet zo een grote ingreep hoor zo een cyste verwijderen, als je m laat zitten kan ze er zeker dood aan gaan.

vandaar zeg ik snd opinion... bij een gyneacoloog.


Jij praat waarschijnlijk uit eigen ervaring. Een mens of paard is een heel verschil!

Ik zou ook voor second opinion gaan, al geloof ik best dat ze geen pijn heeft.

Succes!
[/quote]



Idd, uit ervaring maar niet mijn eigen nee, en waarom zou een paard dat niet voelen??
een cyste is een cyste en die zit op dr eierstok.
en dat kan bar pijnlijk zijn.

Maar daar ga ik verder niet op door,

Hoe jou beslissing ook zal zijn, ik hoop dat je de goede maakt.
Veel sterkte en succes bij JOUW keuze.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cowgirl83, Crista, Frieke84, marinst, pillow, vilo en 119 bezoekers