Bij Image geweest, kennen jullie dat ook?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Bij Image geweest, kennen jullie dat ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 12:43

Gisteren ben ik bij Image, mijn vroegere pony wezen kijken. Ik had haar in december verkocht. Ik ging met hen mee naar de les. Ik vond het hartstikke leuk, het meisje reed er leuk en goed op, mooie combi hun tweeën, maar..... een voorbeeldje: ze zadelen Image op en hij blijft niet stil staan, maar gaat rondjes om de vader heen lopen. Dan moet ik mezelf inhouden als ik daarbij sta om niets te zeggen of te doen. Of ik zie sporenplekken op haar buik zitten, waarvan ik denk 'Autsch...'. Maar ik wete van mezelf dat (omdat Image heel consequent en voorwaarts gereden moet worden) ook teveel dreef (dan wel zonder die plekken maar toch...)Allemaal van die kleine dingen die heel bekend voor kwamen, die ook verkeerd gingen bij mij in het begin, en waarvan je de neiging hebt om dan in je oude rol te vervallen alsof Image nog van mij zou zijn. Voel ik me naderhand best schuldig om, want ja zo ben ik ook begonnen toch...

Komt dat jullie ook bekend voor?

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:17

Nee, 't komt me niet bekend voor, omdat ik nog nooit een paard heb verkocht. Maar wat je schrijft kan ik met wel heeeel goed voorstellen. Alfie is m'n eerste paard en onder andere om bovengenoemde redenen zou ik hem dus nooit verkopen. Hij blijft bij mij totaan zijn dood...

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:19

zodra ik klas betaald heb blijft ze ook bij mij tot dr dood... ik zou het ook niet kunnen laten om toch lichtelijk even wat advies te geven.. maar je bent zo snel een bemoeial.. lastig.

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 14:56

idd, maar het belangrijkste: hij wordt hartstikke goed verzorgt en heeft een heel goed huis. Dat vindt ik het aller belangrijkste. Die kleine dingetjes komen dan vanzelf wel... Maar op dat moment komt sowieso alles weer helemaal boven. Ik had haar onwijs gemist enzo, dus dan gaat het vanzelf...