Dinsdag is mijn mooie man geen man meer...........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anouska

Berichten: 749
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Wassenaar

Dinsdag is mijn mooie man geen man meer...........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 23:42

Een beslissing die ik met pijn in mijn hart heb genomen, maar de voordelen waren in de meerderheid......Royal wordt dinsdag gecastreerd Mijn arme vent zal het me niet in dank afnemen.

Maandag moet ik hem naar Utrecht brengen en dinsdag gaat het gebeuren. Ik mag erbij zijn en dat zal ik ook zeker wel doen! Daarna moet hij 5 nachtjes blijven slapen Slapen en daarna mag hij mee terug naar huis. Ik moet alleen even een stukje land zien te vinden waar hij een weekje op kan vertoeven als hij thuis komt, dus als jullie iets weten hoor ik het heel graag!

Ik ga uiteraard verslag doen zodra het allemaal gebeurd is, ik hou jullie op de hoogte!

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 23:43

A gut Ach gut
Hoezo moet hij eigenlijk zolang in de kliniek blijven staan?

Anouska

Berichten: 749
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 23:47

Dat is voor nazorg, voor het geval hij ontstekingen ofzo krijgt. Vind het wel goed eigenlijk. Maar zal hem wel een beetje missen dan.

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 23:53

Je kan hem dan toch wel bezoeken? Ach gut
Ik stond er versteld van hoe snel onze pony opknapte na zijn casteratie.
Lekker voor je paardje hoor, van de zomer achter de merries aan zonder gevaar ~~}>

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 07:38

Ach gos... Maar troost je met de gedachte dat hij nog vrij lang hengst is kunnen blijven en dat dat bijgedragen heeft in zijn ontwikkeling tot nu toe. Oftewel: hij blijft een geweldig paard! Ach gut