dipje - toppertje - dipje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

dipje - toppertje - dipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-01 18:31

Jaja, vorige week ging Joop in de les opeens SUPER... De dag erna was de bak keihard en kon ik mijn goeie voornemens niet waarmaken. Vervolgens werd ik opeens ziek (lang geleden gelukkig). Dus heeft hij 5 dagen stilgestaan (de hele dag buiten, verder niks).
Vandaag was ik fit genoeg om hem te longeren, liep hij als een ouwe vent. Dus ik erop (achterhand was prima, alleen zijn voorhand was gevoelig, ik kon t niet plaatsen), liep hij voor mijn gevoel kreupel. Helemaal niet zo stijf als ik verwacht had. Maar KREUPEL.... *zucht* Ik ben dus maar een rondje kriskras overal doorheen gaan stappen. Morgen weer les en ik hoop maar dat hij dan beter is. 1,5 week geleden had hij opeens een dik been.
Soms heb ik echt een hekel aan de winter. Het goede nieuws is dat hij niet spierbevangen is. Het slechte nieuws is dat ik geen idee heb waar dít nu weer vandaan komt.
Ach, ik hoop maar dat ik een beetje gezond blijf deze keer, en dat we dan weer rustig aan een beetje regelmatig kunnen blijven rijden. Scheelt heel wat in de winter!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 18:50

Ai das minder Boos!
Maar ja hopen dat alles nu een beetje normaal word
Mijn kleine metellie is ook wat lastig bezig de ene keer super en de anderen keer knudde Verdrietig Boos!
Maar ja het is de tijd van het jaar he? Knipoog
Kusje Tamaar