Voor het eerst met de brommer naar stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Voor het eerst met de brommer naar stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 15:27

Ja, je leest het goed, op mijn 31e heb ik dan eindelijk mijn eerste brommertje. Die geplande autorijlessen, daar komt het elke keer maar niet van (zijn zoooo duur), en het fietsen naar de stal werd ik een beetje zat. Toen ik begon met Nike te rijden stond hij op zo’n 20 / 25 minuten rijden van huis. Toen trok ik dat wel aardig, radiootje aan en fietsen maar. Toen die stal ophield met bestaan is hij tijdelijk verhuisd naar een stal die een kleine tien minuutjes rijden van mijn huis was. En toen ben ik verpest… Nike is onlangs naar een stal vlakbij zijn oude stal verhuisd en toen moest ik dat hele roteind weer fietsen, in weer en wind. Vooral toen Dorothé op vakantie was en ik elke dag naar stal ging viel dat heel erg tegen.

Via via ben ik nu aan een tweedehandsje gekomen en gisteren ben ik dus voor het eerst naar stal gezoefd op dat ding. Ik moet een heel stuk over een rechte weg, dus gas geven en gaaaaaan. Ik vond zelf toch wel dat ik erg hard ging (nee, hij is niet opgevoerd), voelde wel erg stoer eigenlijk. Waarschijnlijk zal het wel zijn meegevallen, ik rij echt nog als een tutje momenteel. Maar het fijnst was toch wel dat ik niet half gesloopt thuis kwam. Jippie, ik heb een brommer!!! Lachen

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 15:42

Lekker toch! Geniet er maar van!

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 15:43

Ik rij ook nog steeds brommer/scooter. helaas is die van mij stuk. Ik zit nu zonder en mis hem erg. Als mijn vakantiegeld binnen is maar weer eens kijken naar iets fatsoenlijks.
Veel plezier ermee.

MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 15:46

Gefeliciteerd met je brommer Haha! Die brommer van mij is ook niet opgevoerd maar gaat ook 50 met wind mee en dat vind ik had zat!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 16:00

Lang leve de brommer!! Geniet er lekker van Lachen . Ik zou niet zonder mijn scooter kunnen hoor!!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 16:22

Gaaf zeg, geniet ervan !

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 16:27

Je hebt groot gelijk! Zodra Simon ook mag werken komt er zeker ook een brommertje of snorfiets voor mij... ook een 2ehandjse, maar iig wel met kickstart of electrische start...

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 16:58

vikki schreef:
Je hebt groot gelijk! Zodra Simon ook mag werken komt er zeker ook een brommertje of snorfiets voor mij... ook een 2ehandjse, maar iig wel met kickstart of electrische start...



Ik moest hem in eerste instantie aanlopen, de trappers waren er ooit afgehaald, want dat staat natuurlijk niet stoer. Haha! Nou dat is dus niets voor mij, een vriendin was mee gaan kijken en die lag ik een deuk om mijn gestuntel. Ik bleef lopen... Op mijn verzoek zijn de trappers er toen weer opgezet en nu kan ik al 'fietsend' starten. Gaat een stuk makkelijker kan ik je zeggen.
Mijn brom schijnt ook iets van 50 te kunnen, hard zat voor mij. Ik had nu al het idee dat ik me schrap moest zetten.