Zucht, ik heb het echt helemaal gehad met alles!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Zucht, ik heb het echt helemaal gehad met alles!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 21:42

Bram staat nu bijna 5 weken kreupel. Hij heeft allerlei tests gehad en er zijn foto's gemaakt. Hij is nu ingespoten op z'n gewricht en hij moet nog 2 weken rust. Al met al rij ik dus al een hele tijd niet meer en dat is erg frustrerend, maarja zijn gezondheid gaat toch voor... Al weken slaap ik slecht.. Ik wil de opleiding instructrice starten in deurne maar echt ALLES zit me tegen. Heb ik eindelijk een paard gevonden die mee kan, kunnen we de stallen niet plaatsen omdat anders de hele schuur instort..Ik had gesolliciteerd bij 9 stallen en van 2 iets gehoord. Van de ene wacht ik nu al een week op reactie, en ik hoop zo dat het doorgaat, het klonk zo geweldig. Maar zonder werk word ik niet aangenomen op de opleiding..
Verder is werk vinden helemaal hopeloos en heb ik nu gezeur met het UWV (uitkeringsinstantie) omdat ze vinden dat ik te weinig solliciteer ( 14 sollicitaties in 2 maanden, terwijl 8 sollicitaties per 2 maanden verplicht zijn).. Waarschijnlijk weer en of andere stomme fout en de bezwaarbrief ligt al klaar... Alsof alles nog niet genoeg tegenzit werd vandaag m'n kleine pony ziek...Ze hoeste al een paar dagen maar de DA dacht aan het stof.. Vandaag met spoed een andere DA erbij, ze had 40.2 koorts. Ze heeft een prik gekregen en ik moet haar nu een paar dagen medicijnen geven.... Wanneer gaat het nou eens een keer goed hiero.... *zucht*

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:01

wat vervelend allemaal Ymke! ik hoop dat het gauw allemaal weer beter gaat met je paardjes en dat je ook snel een leuke baan vindt. Veel succes!!!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:02

Jeetje, zit je idd niet mee

Waarom moet alles toch ook altijd tegelijk komen Verward

Sterkte Ach gut

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:04

Nee dat is niet leuk allemaal.
Je moet maar zo bekijken dat het nu alleen nog maar beter kan gaan Lachen
Lekker weer heb je iig al

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 22:05

ik denk al weken dat het beter gaat.. Ik ben 3-4 dagen positief en dan BAF weer alels onderuit gekegeld.... Maarja.. het komt allemaal al maanden achter elkaar, op een gegeven moment houdt het op.. Er moest echt iets veranderen dus heb ik de keuze gemaakt om die opleiding te gaan,,,gelukkiger word ik er (nog) niet op.... maarja...

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 07:42

Aaah wat rot voor je!
Hopelijk krijg je wat meer geluk!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:17

Jeetje wat vervelend wat een pech. Zal duimen dat het gauw weer een beetje meezit.

brichelle

Berichten: 158
Geregistreerd: 30-03-02
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:38

inderdaad veel pech allemaal. Succes met alles Ach gut

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:52

lekker hoor!

Ik kan dat gevoel!Er komen echt betere tijden aan!

Na regen komt zonneschijn!

bassistje

Berichten: 361
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:24

he jakkes, het zit je niet mee.
Hopelijk gaat voor jullie de zon snel weer schijnen

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 13:23

Vanmorgen afwijzing gehad.... Verdrietig
Alles waar ik voor gevochten heb in 1 klap weg... Ik kan de opleiding waarschijnlijk wel vergeten.. Zonder 20 uurig contract word ik niet aangenomen...
Ik heb 9! sollicitaties weg gedaan naar stallen en maar van 2 reactie, waarvan de belangrijkste een afwijzing...
Het is gewoon niet eerlijk... je probeert zoveel, maar zo wienig lukt... dan word je wel negatief...
Net weer een superaanbieding gehad voor een leenpaard voor de opleiding.. ik ga toch kijken, ondanks dat ik al een ander paard bekeken had... ik blijf gewoon doorgaan.. ondanks dat ik van binnen niet meer kan....

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:32

Aaah t zit je wel tegen he!!
waarom ben jij bij die stal afgewezen?

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 16:49

Heb je ook bij de IJzeren Man in Weert gesolliciteerd? En een tip: ga bij die stallen langs. Zeg dat je op zoek bent naar een leuke baan en bereid bent alles aan te pakken. Ga ook naar de stallen waar je een brief naar hebt gestuurd en vertel dat je hebt gesolliciteerd, maar dat je niks hoort en dat je je afvraagt of er misschien iets fout is gegaan bij de post (hiervoor kun je ook bellen). Dan kunnen ze niet meer om je heen. Het wil niet zeggen dat ze je meteen een baan aanbieden, maar je laat je iig niet op je kop zitten.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 17:01

De ijzeren man ...daar heb ik nog niet aangedacht... wel bijna alle andere stallen in de omgeving.. Net even door de stad gelopen, terasje gepakt, van de zon genoten... Zie het nu al iets zonniger....
Mede dankzij Sonja.. OK dan!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes Ach gut

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 17:19

ik zat idd ook aan de ijzeren man te denken! erg leuke stal lijkt me, en best in de buurt voor je!