Hardy krijgt springcarriere

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Hardy krijgt springcarriere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 21:35

Hardy word als hij later groot is een heus springpaard Lachen

Ik was gisteren naar het bos geweest met een vriendin (Carow hier op bokt) en daar gingen we over allerlei boomstammetjes springen die er lagen. Ons halve bos is dood, dus stammetjes genoeg. Het was helemaal niet hoog, ik gok op 10 cm Lachen Dus toen zag ik een wat dikkere liggen (20 cm) dus ik Hardy erop afgestuurd, maakt hij eerst een noodstop..conclusie: Ik voor het zadel beland. Daarna dacht hij: Goh, aan de andere kant staat me vriendje: Rennen!! Dus hij weer met noodsprong over die boom heen..conclusie: Ik lig er bijna af Lachen De grapjas. Hij vond het wel hartstikke leuk, hij helemaal oortjes naar voren en iedere boomstam ging hij meteen al heen lopen...Dus we zijn van plan ook zelf hindernissen te maken (kopen is zo duur) en dan zo af en toe in de bak te gaan springen...


Dus ik dacht vandaag, misschien is David ook wel hartstikke groot springtalent...Beetje te groot. Hij vind het zo leuk dat hij heel hoog erover heen springt en daarna meteen keihard gaat rennen. Dus na 2 sprongetjes gemaakt te hebben (overal 50-100m tussen) hij helemaal druk. Toen heb ik maar een heel stuk gestapt om weer tot rust te komen. Toen kwamen we langs een heel laag takje, dus ik stuur hem eropaf en op 2-3 meter van te voren draafde ik pas aan, omdat hij anders te druk was. Springt hij er meteen overheen!! Ik wist niet was er gebeurde, hij had nog nooit gesprongen, springt hij ineens 3 meter breed ofzo!! Dus stukje verder een dubbelsprong (8m ertussen) Springt hij over de eerst heen, 1 galopsprong en de volgende. Daarna zijn we maar niet meer gaan springen, want hij vond het veel te leuk en ging hartstikke hard rennen...de lieverd.

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:38

Indoor cross Lisse iets voor jullie? Knipoog
Klinkt ideaal, veel rennen, hele ruige hindernissen Haha!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 21:40

Nou, ik denk het niet....Dan zal ik David eerst moeten leren tellen...Anders gaat hij zo hard, dat hij vergeet dat ik ook nog meerij Lachen Ik rij ook nog maar een jaartje onder het zadel ofzo...Voor de rest allemaal mennen.

brichelle

Berichten: 158
Geregistreerd: 30-03-02
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:42

hahaha grappig!! misschien zien we je over een paar jaar op concours! Haha!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 16:51

grapjas, ik hou me voorlopig bij het mennen *LOL* daarna misschien dressuur maar springen nog niet hoor....