Voor het eerst buiten gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

rossebol

Berichten: 3764
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Amersfoort

Voor het eerst buiten gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 18:32

Zo het was zulk lekker weer vandaag ik dacht nu moet ik het toch maar eens gaan proberen. Dus ik heb Shadow opgezadeld en ben naar buiten gegaan! Het was wel even wennen hoor aan de hand vind ze helemaal niks eng maar zodra je er op zit haha dan zijn de stomste dingen eng "ow een fiets!" allemaal van zulke kleine dingetjes maar we gingen door en later was ze super braaf dus mijn lieve paardje gaat eindelijk aan het verkeer wennen! ik ben zo gelukkig met mijn zwarte schoonheid! Ook super schattig toen we terug reden richting stal gingen de shetlanders hinneken en ze deed het terug. Kortom heerlijk buiten gereden en die kleine dingetjes gaan vanzelf wel weg tis gewoon wennen wat wil je ze is ook pas 3 en nog niet zo lang onder het zadel. Ik ben gewoon trots op d'r
Afbeelding
Hier nog even een fotootje van ons Haha!

Mama van Sem 31-07-2007 en Jessey 24-04-2012


rossebol

Berichten: 3764
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 19:40

horsewisper schreef:
Whaha leuk joh!!!

Ik wil ook!!!!!!


Haha als shadow er allemaal een beetje aan gewend is en jij met je paardje ook naar buiten mag gaan we toch gewoon samen rijden Knipoog we staan toch dicht bij elkaar

Mama van Sem 31-07-2007 en Jessey 24-04-2012

rossebol

Berichten: 3764
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 20:42

haha loesje ja je helpt me echt! en ik heb nu al heel veel plezier met haar heb d'r vandaag uren staan poetsen heerlijk! zo lekker is dat lekker tutten en dan een stukje rijden haha

Mama van Sem 31-07-2007 en Jessey 24-04-2012


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Googlebot, OmgiliBot en 99 bezoekers