Eindelijk na 3 maanden weer...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Eindelijk na 3 maanden weer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 15:28

Een keertje op Mayandour gereden Haha!

Omdat de bak is weggehaald konden we daar dus niet meer rijden maar in die tijd stonden ze nog op een ander landje en mochten we daar rond rijden. Toen moesten ze daar ook weer weg en heb ik dus een hele tijd niet kunnen rijden.

Maar ik heb hem de laatste paar weken weer gelongeerd met zadel en vandaag voor het eerst er weer op Haha!
En hij was zoooo braaf OK dan! Alleen met opstappen heel even raar doen maar toen ik er eenmaal op zat was hij zow braaf Haha! Het ging echt heel goed, hij reageerde heel goed op mijn benen en na 10 minuutjes liep hij gewoon heel relaxt met een klein beetje stelling. En daarna nog aan de lange teugel wat figuren gereden Haha! Toen weer afgestapt en wat lekkers gegeven.

Ik ben echt heel trots op me poepy, OK dan!

Leo

Berichten: 50125
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:33

Haha! Ik weet hoe dat voelt Knipoog

Tof dat je weer hebt kunnen rijden!!! Ik had wel gehoord dat ze daar weg moesten, maar verder niet hoe het was afgelopen. Blij dat het nu weer goed gaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:34

Ik heb je zien rijden toen ik uit school kwam, en Carina met Cris. Ze zette Cris op de volte want volgens mij had Cris niet zoveel zin Haha!

Super dat Mayandour zo braaf was! OK dan!

edit: vette typo Bloos!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 15:39

Ja, ik ben heel blij dat ik weer kan/mag rijden. Eerst was de planning dat ze al eind maart naar Kim's nieuwe huisje zouden gaan. Maar omdat het zwembad en de tuin (daar staan ze nu dus achter) pas later wordt afgemaakt, gaan ze pas in juni over.. (naar 2 huizen verder Knipoog )
Maar nu mogen we dus van Kim rijden op het 'paddock' tussen de stal en wei in. (is geloof ik bijna net zo groot als een bakk Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 16:14

Dat is fijn zeg!
Lijkt me irritant als je niet kan rijden...
En mooi dat hij meteen weer zo braaf was

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 16:51

Wat fijn dat je weer hebt kunnen rijden.
En dat het goed ging OK dan!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 18:59

Bedankt voor de leuke reacties Haha!