Indoor Lisse

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Indoor Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 16:25

Gisteren met Sily naar Indoorcross Lisse geweest (helaas foto's mislukt).

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UwDhAkMXJrd4lXCGDsoaXCeJfN0*1dIv7QC8xHrz6EU*JvnfiLOu!U3wiOFpuCfc*yrNVTq7QdA8fZchzwvVVlLbni2JL89K7ZL!0mx0FIZLDEXwZ*E2qtmlzs*qwPuZ/RIMG0008%20(Medium).JPG?dc=46754658384637862[/img]


Na ongeveer 3 kwartier rijden kwamen we aan in Lisse. Maar de Indoorcross konden we natuurlijk niet vinden. Na een poosje te hebben rondgereden ( 2 meiden in een auto die dachten het zo wel te kunnen vinden....not natuurlijk), gingen we maar even aan een tankstation-meneer vragen waar we de indoorcross konden vinden. Hij helemaal uitgelegd, bij de tweede stoplichten linksaf en dan rechts aanhouden.

Maar 2 meiden in een auto luisteren natuurlijk niet naar de wijze raad van een tankstation-meneer en gingen bij de eerste stoplichten linksaf (de tweede vonden we zo ver). Ja, en toen konden we het natuurlijk weer niet vinden. Ook met Gijs zijn routebeschrijving (gijsenkim) konden we het niet vinden.

Dus wij bij een plattegrong gestopt (kwamen we toevallig tegen) en zo kwamen we erachter dat we bij de tweede stoplichten linksaf moesten. Wat kunnen wij toch goed luisteren Schijnheilig .

Sily had mij net overgehaald dat ik volgend jaar ook mee zou springen op Par (zij ook natuurlijk). Gaan we kijken (nadat wij eerst Kim (gijsenkim) haar hele kraampje hadden bewonderd) en de eerste de beste ruiter valt er vanaf en blijft nog liggen ook. Ik gelijk een bonkend hart en Sily vond het geloof ik ook niet erg leuk. Ik wil dus volgend jaar denk ik niet meedoen.

Terug op stal, nadat we in de file hadden gestaan Boos! , was ik van plan gelijk naar huis te gaan. Maar Sily, Suus en Merel gingen de paarden losgooien en daar moest ik natuurlijk wel foto's van maken. Zie hiervoor: In the Picture

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 16:28

Zie ik daar een paard Haha!?
Leuk was het hè, ik heb zaterdag meegedaan, en ik heb het echt super naar mijn zin gehad. Tot volgend jaar dan maar Knipoog!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 16:44

Tot volgend jaar. Ik ben dan waarschijnlijk degene, die zich al hyperventilerend voor de eerste hindernis zich eraf laat vallen.
Blijf ik ook liggen in de hoop dat ik er dan niet meer op hoef Knipoog .

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 16:44


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:37

Hahahaha we HEBBEN het toch gevonden? Haha!

Duurde alleen wat langer dan verwacht *alhoewel..ik had eigenlijk wel verwacht dat ik zou verdwalen...jij zou me op het goede spoor houden Tong uitsteken *