Live vanuit Pakistan :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Live vanuit Pakistan :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 14:26

hey allemaal!
ik zit nu met mijn kont in een land waar het op dit moment 36 graden is: pakistan!

velen zullen nu wel denken: wat doet die nou weer in Pakistan?
nou ik heb hier vroeger gewoond dus we gingen terug naar goede vrienden (bijna familie)

het is hier zoo mooi!!! en raad eens..
we gaan a.s. donderdag paardrijden door supergrote hennepvelden!
Je hebt hier overal wietvelden, het groeit hier in het wild.. echt vreemd om te zien. Tong uitsteken

ik kan maar 1 x per dag online komen dus.. ik hou jullie zo veel mogelijk op de hoogte!

Dikke kuss !

Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 14:41

oee jaloers ik wil ook wel zo'n weer *LOL*
veel succes met paardrijden donderdag

Koppig

Berichten: 345
Geregistreerd: 24-05-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 14:45

Lijkt me heerlijk, nou ja ik bedoel dat rijden dan he? WEl raar man dat die planten daar in de vrije natuur groeien! Dat moet je ze in amerika vertellen gaan er gelijk groepsreizen heen!
Hier in adam is het ook wel lekker weer hoor vandaag gelukkig! Paarden kunnen al weer zonder denken!

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 16:15

Ha ha.. zonder denken Knipoog zonder deken dus. Ik heb vandaag al heerlijk gereden in het zonnetje, het was echt heel warm (geen wind). Maar tja, waar jij zit is het natuurlijk nog warmer! Echt lekker man!
Veel plezier met rijden en uitkijken dat je niet high wordt heh Tong uitsteken lekker flauwe opmerking weer..

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 16:33

Zo dat is weer eens wat anders als de costa's Haha!
Heel veel plezier met paardrijden daarzo.

Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:40

Veel plezier! Hebben ze daar een andere stijl van rijden ofzo,of ander soort zadel, of is het helemaal hetzelfde?
Lijkt me echt tof zeg!

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 21:26

MissyM schreef:
Veel plezier! Hebben ze daar een andere stijl van rijden ofzo,of ander soort zadel, of is het helemaal hetzelfde?
Lijkt me echt tof zeg!

Nou om eerlijk te zijn hebben ze geen stijl hahhhah
het is meer dat je een paard huurt voor maar 1.50 euro (het is zooo goedkoop hier!!) en je kan dan de hele dag rijden door de bossen en over zandvlaktes!
de paarden zien er heel goed uit, wel redelijk dun, maar ze zijn in goede conditie. ze hebben gewone hoofdstellen en sommige paarden hebben engelse zadels en sommige hebben western zadels..

het is hier echt geweldig jongens! ik zou hier kunnen wonen.. het enige is dat mensen mij heel veel aanstaren omdat ik blank ben en omdat ik niet in die gewaden rondloop.
de vrienden waar we zitten, die hebben een eigen kok en servant..
ik hoef niet eens mijn kleding te strijken, dat doen hun! en wanneer ik een glas water wil.. moet ik dat gewoon zeggen, en hij pakt het voor me.
Dat is echt heeel raar om mee te maken hahaha maar wel leuk om zon luxe leven te hebben voor even.

morgen krijg ik een manicure en pedicure voor 3 euro. en vrijdg worden mijn armen benen (en snor ghehe) geharst.. en jongens.. dat is maar voor 6 euro!!!!
niet te geloven toch!

het is hier echt echt echt leuk!!!!

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 21:42

Waar voor je geld dus!
Maar lekker zeg, geniet er maar lekker van, hoe lang zit je er nog??

14cecile14

Berichten: 2726
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 21:42

wooooow klinkt allemaal super luxe Haha! leuk dat je het zow naar je zin hebt :d. Ben je zelf ook half pakistaans of niet?

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 09:57

Zoo gaaf hoor Haha! En t is ook helemaal niet duur. Veel plezier nog verder.

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:05

wat leuk joh! klinkt echt heel gaaf! voor die prijzen kom ik echt wel mn bed uit Haha! Is het eigenlijk een gevaarlijk land voor vrouwen of niet?

Koppig

Berichten: 345
Geregistreerd: 24-05-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:18

hmmmm, volgens mij kun je hier niet meer wennen aan die dure euro als je terug bent, wat jij?

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 09:50

zelf ben ik niet half pakistaans hoor! ben gewoon een kaaskop haha

En of het gevaarlijk is voor vrouwen? nee ze zijn hier heel beleefd naaar de vrouwen toe.. ze hebben wel veel regels kwa kleding etc. dus ik kan niet te bloot gekleed gaan. Zonde want bruin kan ik dus niet echt worden...


Ik kom op 11 april weer terug dus dan ga ik fotos plaatsen van het paardrijden hier. haha

ik vind het ontzettend leuk hier.. maar ik mis Fairytale wel ontzettend erg! Ach gut