Ongeluk gebeurt..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Ongeluk gebeurt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 21:10

Vanochtend kwamen we thuis van het stappen. Ik, Moontje en nog 2 jongens fietste naar mijn huis. We zagen al wat zwaailichten maar schonken daar geen aandacht aan.

Tegenover mijn huis is een grasveldje, daarachter ligt de "snelweg" met een benzinepomp er langs.
Nu kwamen we bij mijn huis aan en zagen we dat het op de snelweg helemaal vol stond met brandweer, politie en ambulance's.. We zijn toen gaan kijken. Alles was afgezet. Er was een groot wit scherm voor gezet. Dus niets te zien.
Even gepraat met mensen die er stonden.
De bestuurder van de auto verloor blijkbaar de controle over het stuur, de auto begon te slippen en te spinnen, en raakte onwijs hard dat grote bord waar alle prijzen op staan. (zou niet weten hoe je zoiets noemt)
Er zaten 2 mensen in de auto, beide overleden.
Van de auto was echt totaal niets meer over. Delen van de auto lagen 5 meter verder.
Ook werd ons verteld dat er losse lichaamsdelen rondom de plek lagen.
Het was echt heel eng allemaal... Scheve mond

De 2 mensen waren geloof ik 20 en 24 jaar. Kwamen terug van Extrema in Veldhoven.
Echt verschrikkelijk....

Vandaag is er een soort herdenking geweest bij de plek waar het gebeurt is. Het bord hangt nu helemaal vol met PSV-vlaggen en allerlei hardcore dingen. Ook liggen er onwijs veel bloemen omheen en allemaal fakkels.

Ik ben er echt van geschrokken... Scheve mond Ik kan er nog niets over vinden op internet. Op teletekst stond een klein stukje, maar niet veel..


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 09:12

Ja je staat zeker shakend op je benen dan. Ik blijf er nu ook maar telkens aan denken.
Echt verschrikkelijk. Scheve mond
Vanochtend stond er ook een stukje over in de krant.


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 10:04

Je mag er idd 70 geloof ik. Scheve mond

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 11:16

Of ze echt naar extrema zijn geweest weet ik niet zeker. Maar 1 van de mensen die het zag gebeuren vertelde ons dat ze petjes ophadden van Extrema.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 13:12

Ja idd op de kennedylaan bij de afslag naar Son.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 14:20

Elzie schreef:
Ik ben er net nog langs gereden en de hele weg is beschilderd met teksten (kon zo snel niet lezen wat precies..) en idd ontzettend veel bloemen/psv vlaggen etc. Ik zie dat mn link het niet meer doet maar daar was dat ook te zien.
Toen ik er voorbij reed stonden er een paar jongens dood stil helemaal verstijft bij die paal. Het waren nogal 'stoere' types Knipoog en die waren echt helemaal ondaan. Logisch natuurlijk maar dat raakte me wel!


Ja klopt, er staat "We miss you" enzo op de weg.
Gister had ik dat ook, ik liep langs..Moest naar de benzinepomp. En er stonden een paar mensen te huilen enzo. De rest was allemaal aan het schrijven op de weg.
Toen kreeg ik echt een brok in mijn keel.. Toen ik die mensen zag. Scheve mond

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 15:57

Zoals ik al zei; op de kennedylaan bij de afslag Son. Knipoog

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 17:28

Ja inderdaad, daar dacht ik zondag ochtend ook aan! Maar mijn vader zei dat dat niet zo snel gebeurt omdat er beveiliging opzit ofzo? Dat als er iemand tegen een pomp aan zou rijden meteen de beveiliging erop schiet en er dan geen benzine meer vrij komt.

Die mensen die er stonden woonde in de flat langs het tankstation. En die hoorde dus een onwijs harde knal en zijn gelijk naar buiten gerend, die dachten ook dat er een explosie was ofzo.. Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Bretsa, Contemplate, sterregoud, Wijzig123 en 25 bezoekers