Beetje luguber onderwerp...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 15:02

wij hebben het niet zo goed vastgelegd als chrico, maar als mij wat mocht overkomen, dan weet iedereen, dat Tender verkocht mag worden, maar dat Woody een goed tehuis verdient. Als Peter er nog is bij Peter, als ons beide iets zou overkomen, dan komt Woody terecht bij de fokker van Tender, een hele goede vriendin van mij. Wellicht kiest zij er dan voor om Tender ook te houden, maar dat is haar keuze! Mocht ons beide iets overkomen, dan zijn er natuurlijk nog meer paarden, maar dat zijn allemaal gewone gezonde dieren, die kunnen allemaal een nieuwe baas vinden. Woody is oud, en verdient het niet om voortijdig als kattevoer te eindigen, dus voor hem heb ik wel geregeld dat er mensen zijn die hem op willen vangen! Mocht deze vriendin om wat voor reden niet kunnen, dan is er nog een andere vriendin (niet meer zo heel erg vriendin, maar ik weet dat zij weet hoe ik tegenover WOody sta, en dat ze hem dus nooit de dupe zal laten worden van wat er tussen ons is gebeurd!) waar Woody terecht zou kunnen!

Wie weet moet ik het ook nog eens een keer zo goed vast laten leggen als Chrico, maar voorlopig voel ik mij wel goed genoeg gedekt!


Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 11:10

Ik ben het met Phia en Sjuimpje eens wat dat betreft, heb het zelf ook met eigen ogen gezien: je doet een paard er geen plezier mee, hem te bestempelen als een "opa" of een "oma", terwijl ze nog in de bloei van hun leven zijn.

EVengoed laat ik de keus wel aan de nabestaanden, in die zin dat ik wil dat het paard het goed krijgt, maar mocht iemand zelf emotionele warde eraan hecht het paard te houden, dan moeten ze dat zelf weten. Maar dan inderdaad wel die aandacht geven die het verdient! Maar ach, ik hoef niet bang te zijn denk ik: Peter zou Tender zonder 1 seconde na te denken verkopen (grinniik, die 2 liggen elkaar niet zo!).

Woody is daadwerkelijk met pensioen, maar ik denk dat als Peet hem zou houden, hij een verzorgster zou zoeken, maar ik sluit ook niet uit dat hij nog een goed tehuis voor hem zou zoeken. Tja, het zou niet mijn keuze zijn, maar ik weet dat hij wel weet wat hij doet, dus ik vertrouw erop dat het goedkomt Lovers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo, Vlindy en 157 bezoekers