Ik ben dapper!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Ik ben dapper!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 20:34

Ik ben eeeecht wel goed! *LOL*

Om even bij het begin te beginnen en een lang verhaal kort te maken: Ik ben ongeveer 3 jaar geleden een aantal keer onder mijn paard gekomen. Alle keren puur toeval, maar de schrik zat er goed in. Sindsdien zijn mijn zenuwen aan het "revalideren". Ik ben nu eindelijk op het punt dat ik echt weer dingen durf.

Dus ook vandaag. Sheek was in een echte racebui. Ik niet. Al dat gehots... Scheve mond Aangezien we een aantal springruiters op stal hebben stond er een mooi parcourtje in de bak. Nou, ik ben niet zo'n held, en Sheek is niet zo'n springer. Maar, een kruisje durfde ik nog wel. Het was een centimeter of 30, met een drafbalk, en na twee keer had ik de smaak te pakken. Een ander steiltje wat lager gezet, ongeveer 60 cm. Dus ik met het hart in mijn keel daar een paar keer over...

De rest van het parcoursje wat er stond waren twee steiltjes die samen een dubbel vormden. Sheek en ik hadden nog nooit een dubbel gesprongen... *slik*... Dus eerst de eerste op ongeveer 50 gezet, en de tweede omgebouwd tot balk.

Mijn zenuwen waren me bijna de baas daar, maar ik heb me erover gewaagd. Hey, dacht Sheek, hier galloperen is makkelijker dan draven... Dus ik na twee keer weer afgestegen en de achterste op ongeveer 30 cm gezet... Ik wilde mijn ogen wel dichtdoen van angst, maar hij was o zo braaf!

Plots vlogen de woorden van mijn instructrice uit een ver verleden door mijn hoofd... Lachen Zitten, zitten zitten, DRIJVEN! Perfect! Sheek was helemaal super! Het was net een springpony (met een flinke dosis fantasie... Schijnheilig )

Als afsluiting nogmaals het hele parcourtje zonder stoppen gesprongen, toen onwijs beloond Lovers . Hij was kledder (en ik ook!) Ik heb een supertink! Het was weer een hele overwinning op mezelf!

Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:36

Wa super toch!!! Ze kunnen goed springen hoor die tinks mijne heeft 1.10 gesprongen met mij erop! Wat zal jij lekker dromen vannacht!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 20:37

Ik zit nog te trillen van de zenuwen! En Sheek was zoooo braaf! Het was net alsof hij zoiets had van "Kom op, we kunnen het!"

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:38

Ik vind je superstoer hoor OK dan! Zou het je denk niet na doen...

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:39

Hey super joh!!! Zie je wel dat je t kan! Pling Ik wíst te wel, nu jij nog Haha!
Er is er maar 1 die je dat vertrouwen terug kan geven, en da's toch echt Shake, net zo goed als dat voor mij Eldien is

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 20:40

En nu het in-uitje nog! *rolt van d'r stoel af van angst...*

Cordy, morgen staat het er nog wel, kom je foto's maken? Schijnheilig

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:43

ik heb nooit geweten en ook nooit gedacht dat tinkers zo goed konden springen.... zie ik ze niet voor aan.
ik had het dus niet geprobeert met een tinker.. super van je.. toppie Haha! OK dan!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:49

Kan niet, we hebben school en ik moet werken
Tsja... Al die 'springruiters' daar op stal Tong uitsteken

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 20:50

Hey, ik heb het netjes verwoordt, toch? Schijnheilig