Wat een lieverd toch..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Wat een lieverd toch..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-01 22:55

Was vandaag bij Woestein (wanneer niet, ja gister niet toen was ik bij Jumping Amsterdam) en heb dus heerlijk los gegooid.
Maar aangezien meneer niet wil rennen uit zichzelf moest ik hem dus opjagen met de longeerzweep (zaten wel wat ruspauzes tussen, voordat ik bij de andere kant van de bak ben...), heb hem geen enkele keer geraakt hoor, en rennen wat hij dan doet. *LOL*
Toen hij bijna klaar was, werd een beetje moe, zei ik "okeeee HO" (doe ik met longeren ook als hij naar me toe mag komen) en hij kwam gelijk naar me toe lopen en stond voor me stil.....was zo lief.... Lachen
Heb hem natuurlijk ook gelijk bijna doodgekuffeld.

Hebben jullie dat trouwens ook of ben ik de enige??
Elke dag dat ik naar Woestein gaat wordt ik nog meer gekker op hem, echt elke dag weer.
'T is toch ook zo'n poepie... Kwijl Kwijl
(maar wie vindt dat nou niet van zijn eigen schatje!!)

Maar ik ga nu weer verder dromen Dromen Dromen

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 07:59

he hallo
mijn paardje is ook zo met losgooien
en als ik er eens goed over nadenk heb ik echt een knuffeldier
als hij in zijn box ligt als ik net aankom eist hij gewoon dat ik even bij ehm kom zitten dan legt hij zijn koppie op mijn schoot en dan komt er een diepe zucht
en de laatste week dat ik met mijn been in het gips zat liep hij naast me heel relax en als ie dan ergens van schrok neemt hij het halstertouw in zijn mond en trekt dan zo'n kop Lips are sealed van ik wil wel maar ik kan niet
ach het is echt een schatje
groetjes