Klein Verslagje Skivakantie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Klein Verslagje Skivakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 16:56

Hierbij een klein verslagje van mijn net gemaakte skivakantie.
We konden dus met school een 10-daagse skivakantie doen. Dat leek me wel wat, dus de 18e ging ik om 10 uur 's avonds de bus in op het schoolplein, om er om de volgende ochtend om half 12 weer uit te stappen in het Oosterijkse plaatsje Neukirchen. Even door het stadje gewandeld om daarna de skischoenen te passen. Daarna zijn we rond een uur of 3 bij het hotel aangekomen en hebben we even geacclimatiseerd. Daarna moesten we nog een wandeltochtje gaan maken de berg in. Bij een schattig cafeetje uitgerust. Daarna weer terug voor het diner. Heb die avond heel goed geslapen, aangezien ik in de bus maar 3 kwartier m'n ogen heb dichtgedaan.
De volgende dag weer vroeg op voor de eerste skidag. Ik moet zeggen dat ik ten eerste niet echt een held ben, en er ook niet echt een talent voor heb. Maar na een aantal dagen gaat het toch wel lekker, moet ik zeggen.
Het was vooral erg lachen en gezelligheid. We waren nog een aantal keer gaan après-skiën en omdat we met zo'n leuke groep waren was dat supergezellig.
De week is echt voorbij gevlogen en vrijdagavond om 8 uur zaten we weer in de bus richting huis. Had op de terugweg aanzienlijk beter geslapen als op de heenweg. Ben bij het live-concert van Robbie Williams (via de discman) in slaap gevallen.
Gisterochtend rond half 9 weer terug op het schoolplein. Was megamoe, ben natuurlijk nog wel wezen paardrijden Haha! Heb natuurlijk vandaag maar gelijk een buitenrit van ruim 2 uur gedaan Haha!
Ik vind skiën leuk, maar het haalt het absoluut niet bij paardrijden Haha!

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:06

Klinkt erg leuk! Haha!

Komen er ook fotos? Haha!

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 17:14

Ik moet de foto's nog af laten drukken, maar die komen zeker er aan Haha!