De kerstboom...ggrrrrr

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

De kerstboom...ggrrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-01 22:31

BBrrr als ik ergens een hekel aan heb is het wel een kerstboom optuigen, want ik eindig altijd weer als een grote kluw glitters en slingers.
En vanmiddag was het dus weer zover, voor deze speciale gelegenheid was mijn zus ook maar weer eens thuisgekomen (die woont in Groningen op kamers) en ik was nog niet binnen en ja hoor: HANNEKE kom je even helpen...
bbrrrrr en er zijn weer 3 ballen gesneuveld, ach wat jammer }> ik stelde al een wedstrijd voor om te kijken welke ballen het verst kwamen als je er mee gooide, helaas op de een of andere manier mocht dat hier, erg raar. Misselijk

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 22:42

mocht je met ballen gooien??
wow ik vind dat altijd leuk om op te tuigen,nouja niet super maar best wel

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 23:06

hahahaha ja daar heb ik ook altijd een ontzettende hekel aan! YUK Stomme winter }>

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 23:14

Kijk Amu dat is nou de reden dat ik geen kerstboom in huis wil, of iemand moet dat gevaarte neerzetten en optuigen, en ..... heel belangrijk onze poesjes ervan overtuigen dat ze er niet aan mogen komen (grinnik)
Echt jammer dat je niet met de ballen mocht gooien hoor, lijkt me heel leuk
doei doei Haha! Haha!

Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 23:52

ik begrijp helemaal hoe dat voelde Haha!
Als ik ergens een hekel aan heb is het daar wel aan

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 00:21

De kerstboom opzetten is nog wel leuk...Maar na de kerst de troep weer opruimen blijft een ramp. Nou heb ik gelukkig een kunstboom (ben allergisch voor de naalden) dus de boom in elkaar zetten is op zich al een opgaaf. Een voordeel is dat je dan niet met de naalden zit.
Omdat ik met ruimtegebrek zit is hij al in twee jaar de doos niet uitgeweest. Dus geen kerstboom dit jaar. Jammer dan....

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 10:17

Ik vind de kerstboom optuigen altijd wel leuk! We hebben er heel veel goud in gedaan....Oja, er zit ook nog iets wit's met grijs in....(de kat Haha! )