dagje jumping en gemeet met:

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

dagje jumping en gemeet met:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-01 22:17

Hoi allemaal... ik ben net terug v jumping.. ik zal op het begin beginnen. ik ging om 8.15 met de trein want we wilden op tijd zijn om nog wat ruiters aan het werk te zien. Cool ok..wij met de trein,weg kwijt!! een ding mensen.vertouw nooit op je computertje,want die route beschrijving klopte van geen kante!!! Frusty ok we waren daar om 10 uur.. Haha! om 11 uur zou de rest van onze stal komen,dus wij met zijn zessen effe lekker overal gestruund voor koopjes.. Lachen ok toen was het 11 uur. daar kwam langzaam de rest binnen gedruppeld.. Haha! ja.. ze waren gister laat thuis dus ze konden er niks aan doen dat ze niet op tijd waren!!ok,wij waren gister ook uit... ?? maar goed.. effe lekker bijgeklets want ja..je hebt elkaar nog geen 6 uur trug nog gesproken... Schijnheilig maar goed.. kijk ik of een gegeven moment op me horloge.. K** bijna 12 uur... want om 12 uur hadden we afgesproken voor een meeting met:Marieke,My Dominique,Barb en Nicky .... staan we daar met tranen in onze ogen,te kijken naar een video band van brooke hospital... echt heel zielig... Verdrietig kijk ik opeens achter me.. staan daar dus My dominique en Barb en Nicky .. heyyyyy we hebben niet veel gepraat maar goed.. dat komtwel want binnekort gaan we opnieuw meeten.. en toen.. als verassing kwam Marieke aanlopen... dus we kijken elkaar aan.. en toen heeft Barb maar de stoute schoenen aangetrokken en gezegt dat we van Bokt waren!!dus dat was heel leuk en hadden we mooi nog even met Marieke gepraat!! ( enne Marieke... je bent een hele spontane meid in het echt!!toch?Barb/My dominique/Nicky??? ) Cool ok wij verder want er waren er wat bij mij in de groep die springen wilden kijken... aan het eind van de middag.. hoorden we dus dta we een rondleiding kregen in de stallen !!! YES!!! WIJ BLIJ.. maar nadeel was dat het om 19.00 uur was.. nou wij nog mooi even aan gezeten en nog wat dressuur gekeken.. wat ook heel GAAF was!! Kwijl nou wij om 7 uur heen.. blijkt dus dat we 5,- moeten betalen.. ok niet erg maar toen we hoorden dat er niks meer te zien vile eigenlijk zijn we maar naar huis gegaan.. ook dit weer met een flinke omweg... en nu zit ik hier...op de computer effe dit weg te tikken!! Haha! ps: wat heb ik gekocht?? : Een nieuwe jas!! echt eentje om te Kwijl en een nieuw hoofdstel en wat poetsgerei!! en verder mocht ik niks van me eigen wat ik had verder alles al!! hahaha..... ps:BARB heeft foto s gemnaakt hoor.. die heeft de digi meegenomen!! he doeiiiiiiiiiiii groetjes sandra!!!!!!!!!!


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-01 17:55

ja die heb ik nog gezien ja... ja dat was wel balen dat we geen rondleiding meer konden krijgen.. wie ben jij dan?? groetjes sandra..

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-01 18:40

von a daar ben ik nog geweest.... op de tinkerstand.....en wie was jij dan??
jolanda:ik zat in vak r wie ben jij dan??
reddy volgens mij heb ik jou gezien?heb je blond haar.. en grote zilveren ooorbellen?? ja ik was trouwens met 3 anderen de rest zat op de de noord tribune en in vak y o volgens mij ben ik veel mensen niet tegen gekomen.... groetjes sandra

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-01 22:34

ja volgens mij heb ik je wel gezien dan!!>>von..

enne ja ik zal even kijken voor een foto ......groetjes sandra

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-01 18:48

hey marieke..

ja het was zekers gezellig.. heb je de foto s al gezien?wat gaaf dat wout jan en jeroen ook lid zijn geworden. echt goed!enne de grote prijs was zekers gaaf!ben je er trouwens volgend jaar weer of niet?groetjes sandra!! Haha!

keep calm, I'm engaged!!! <3

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-01 20:08

hey jolanda .. ja volgens mij wel... Haha! leuk .haha heb je nog vermaakt op jumping?? ikke wel.!!!!! :p groetjes sandra...

keep calm, I'm engaged!!! <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, knockout1, Lisewiesje en 28 bezoekers