ook na de derde nacht...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-01 09:01

is er nog niks bij sunny. wat een slim paardje. eerst een dagje kegelen en dan gewoon net doen alsof het nog mmmmmmmaaaaaaaanden gat duren. het birthalarm was alweer 2x vals afgegaan omdat ze schijnbaar een platslaper is.naja eens komt het er wel uit!! zucht... maar wanneer???

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 09:12

Hopelijk dat het maar snel komt want wachten duurt zooooooooo lang, en al die verstoorde nachtrusten Pling maar waarschijnlijk krijg je een paasveulen hihihihii Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 09:59

En je zit maar te wachten en tewahten. dan zie je het niet meer zitten, belt de dierenarst en juist op dat moment asl je niet kijkt: komt het. Zal je altijd zien. Party!! Sterket methet wachten!

Ineke2

Berichten: 33112
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 10:11

Je hebt straks lucifershoutjes nodig om je ogen open te houden hihihi *LOL*

Lucifer (is ook een leuke naam!)

Sterkte met de wacht houden...

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 19:41

ahum.
Toen Floortje haar eerste veulen kreeg waren we helemaal happy toen ze ging kegelen maar 's nachts gebeurde er niets. 3 dagen lang heeft ze gekegelt.... toen stopte ze er mee uiteindelijk 3 weken later!!! zonder van te voren te kegelen is het veulen geboren.
dat was de eerste en laatste keer dat ik 1 van onze merrie's heb zien kegelen...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 20:02

Jeeetje Lonneke, wat zul jij zenuwachtig zijn! Ik kan het me zo goed voorstellen, ik ben nu al zo nieuwdgierig. *LOL*
Tsja, paarden zijn soms moeilijke dieren. Geen precieze drachttijd, vaak te vroeg of te laat en dan het ook nog niet aankondigen....