vandaag was het dan zover!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

vandaag was het dan zover!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 14:04

Vandaag ging me paard verhuizen van stal, een weekje eerder als gepland maar des te beter Haha! .
vanmorgen om 10 uur was de vader van me vriend hier al want hij reed met de trailer, om half 11 op de wei aangekomen en me paardje gepakt.
De trailer vind ze nog steeds een heel groot wit eng ding Tong uitsteken maar het gaat steeds beter!!
na een 15 minutjes moeilijk doen er toch in,maar de huizen en de honden waren iets interesanter Haha!.
Op naar kaatsheuvel, daar aangekomen stond me vriendin al klaar
paardje eruit en een beetje rondgelopen, naar de bak en met dr nieuwe vriendinnetje naar de wei, ging echt super, heel even een trap van voor en klaar waren de 2 dames *LOL*
mijn vriendin is de hele dag daar dus die hou d de boel in de gaten maar dat zal allemaal wel goed komen, vanavond er weer naar toe want dan moet ik ze binnen halen, en dan ga ik morgen kijken hoe ze het doet met rijden ze is nogal een stresserd, maar dat gaat goed komen!!!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 14:33

veel plezier op je nieuwe stal!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 14:40

heey,
op welke manege sta je nou?

is dat niet manege de duyksehoef??

veel plezier op je nieuwe stal!

nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 19:59

nee nie manege de duysehoef, sta tegenover manege pullens, bij een pensionstalling, met maar heel wenig mensen lekker klein dus, en lekker rustig!!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:16

oh dan weet ik al waar je staat, daar ben ik een keer voor een schimmel gaan kijken..

nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 20:26

niet bij de smulhoeve he daar was het niet zo leuk en gezellig vond ik, een te grote groep.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:37

ik ben een keer ergens gaan kijken en dat was ook tegen over manege pullens, ze hadden daar alleen een buitenbak en veel wei. als je daar de plaats op kwam gereden, had je een paar stallen met luiken, dan liep je door en had je links wat stallen, en rechts had je de andere stallen, daar stonden er een hele hoop, je liep dan ook door de wasplaats enzo.

sta je hier? haha als je er wijs uit kunt Knipoog

nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 10:18

hey ik denk dat je dan de smulhoeve bedoelt, die hebben ontzettend veel paarden en alleen een buitenbak (ik ook overigens hoor) maar kan zo binnen rijden als ik wil.
ik sta naast de smulhoeve, maar omdat jij zei schimmel kijken dacht ik gelijk aan me vriendin, die had ook een schimmel en die heeft ze ook verkocht vandaar.