nieuwe rijlaarzen gekocht en .. en ..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

nieuwe rijlaarzen gekocht en .. en ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 14:46

Joepie, ik heb ze: leren rijlaarzen. Vorige week zaterdag was ik al naar amsterdam geweest en kon ik hippodam niet vinden (ze waren verhuisd naar de overkant). Vanmorgen om 9.00 uur stond ik er op de stoep. Het zijn petries geworden (wel de goedkoopste Knipoog ). Ik kon het niet laten en heb meteen een grijs chabrak, grijze bandages, nieuwe onderlappen, een nieuw hoofdstel en een dubbelgebroken trens gekocht. Al met al was ik nu net zoveel kwijt als de duurste petries geloof ik. Thuis gekomen meteen de laarzen aangetrokken en gaan rijden. Wat rijdt dat weer heerlijk zeg Kwijl . Ik heb het gevoel dat ik weer veel beter zit en beter kan inwerken dan met chaps of rubber laarzen. Ik ben dus verry happy Haha! .

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 15:35

Gelukkig dat je het nu wel gevonden hebt!! En je was nu misschien wel net zoveel geld kwijt als met dure petries, maar je hebt nu veel meer lueke spullen gekocht. Anders kon je alleen maar glunderend naar 1 paar laarzen kijken, nu kun je de blijven glunderen van het zien van zoveel spullen Haha!
Fijn dat je meteen zo lekker gereden hebt met die laarzen. Meestal is de eerste week een drama.

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 16:00

Gaaaaf!!!! Zoveel nieuwe spullen! Mijn leren laarzen gingen pas na 2 maanden een beetje redelijk zitten, en ze waren nog wel op maat gemaakt.... Maar nu (3 jaar later) zitten ze dan ook echt perfect!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 16:19

Ooooh heerlijk!
Ik kan niet wachten tot morgen!
Ik wil me ook weer kunnen wentelen in nieuwe paardenspullen!!!

Enne grijs is moooi!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 16:30

leuk joh, lekker he geld uitgeven voor de paarden en dan ook nog es voor je zelf.

ik had met mijn petries met het rijden in het begin het gevoel dat me benen een stel planken waren.

maar idd leer rijdt fijner dan rubber.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 18:58

Haha Hippodam zit daar al een jaar of 4 hoor! *LOL*

Lekker hoor nieuwe laarzen. Ik moet/wil ook nieuwe laarzen want die van mij zijn echt af. Maar ik spaar wel even door, hoef toch voorlopig geen wedstrijden en mijn thermolaarzen zijn nu ook wel heel fijn! Clown

Heb je de duurste, die echte dressuurpetries met zo'n hoge boog?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 23:22

Wel lekker dat jouw laarzen meteen goed zitten, ik heb 6 weken als een imbeciel ermee gelopen. Ze deden me overal zeer. Maarja ik had er lang op gewacht (8 weken, moesten op maat gemaakt worden) en heb maar stug doorgewaggeld. Nu heb ik ze een maand of 4 en het is een genot om ermee te lopen. Hopelijk gaan ze nog 10 jaar mee, want door die aankoop en de aankoop van mijn nieuwe zadel, is mijn geldboompje leeg en ik heb nog geen Euroboom op de kop kunnen tikken Knipoog

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-01 21:09

Jura schreef:
Haha Hippodam zit daar al een jaar of 4 hoor! *LOL*

Lekker hoor nieuwe laarzen. Ik moet/wil ook nieuwe laarzen want die van mij zijn echt af. Maar ik spaar wel even door, hoef toch voorlopig geen wedstrijden en mijn thermolaarzen zijn nu ook wel heel fijn! Clown

Heb je de duurste, die echte dressuurpetries met zo'n hoge boog?


Kan je nagaan maartje hoe lang ik er al niet ben geweest Haha! . En ik heb niet de duurste maar de goedkoopste gekocht fl. 399,-- en ze zijn evengoed hartstikke mooi en zitten prima *LOL*