Ongeluk gebeurt, oma omver gesprongen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Ongeluk gebeurt, oma omver gesprongen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-01 20:11

Vandaag had ik Andrew eerst gelongeerd in de binnnbak, en hem daarna even losgelaten. Toen kwam de oma van mijn vriend met mijn vriend en die wilden hem even zien. Ik hun wel gewaarschuwd dat hij wat druk was, maar toch even geaaid en gekeken. Toen zou ik hem nog even laten lopen...
Hij had er niet zo'n zin meer in en na een sukkeldrafje liep hij naar het schot (de deur dus) en toen hij daar stil stond sprong hij plotseling zo over het schot van ruim een meter hoog, zo tussen de deur en oma en David door!
Hij botste tegen oma die viel, en bleef zelf hangen met zijn achterbenen.
We schrokken ons rot Verdrietig
David is met oma naar het ziekenhuis geweest, daar bleek dat ze waarschijnlijk de arm een beetje uit de kom had gehad, want er knapte iets toen ze er aan draaiden. Op foto's was gelukkig niets te zien, maar je begrijpt dat ik me heel rot voelde.

Andrew had nog nooit over een hek o.i.d. gesprongen, ik snap er niets van! Behalve misschien dat hij niet in die bak wilde zijn. Hij doet wel vaker raar als ik rij of longeer en hij moet alleen achter blijven...

Hij krijgt in elk geval minder brok omdat hij de laatste tijd zo druk is en ik deze week al 2 keer ben gevallen omdat hij idioot deed.
Maar het was een verkeerde kennismaking met Andrew, helaas...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 20:30

wat naar vooral als het voor de eerste keer is, dat maakt een indruk die nooit meer weggaat
je zal zeker geschrokken zijn, arme oma zeg!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 21:02

Ja dat maakt een verkeerde indruk..
Je zult wel geschrokken zijn!
Arme oma.. Scheve mond\