Stijgeren of steigeren?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 11:04

Ach ik typ al drie maanden me 1 hand en ik weet dat ik daardoor foutjes maak, en idd ik heb geen zin om steeds met 1hand alles na te lopen en te verbeteren. Ben ik nu ook dom? Verward


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 12:26

Margreet"]
[quote="PUCK schreef:
idd ik heb geen zin om steeds met 1hand alles na te lopen en te verbeteren. Ben ik nu ook dom? Verward


Niet dom, wel lui. En ook met 1 hand kun je je tekst gewoon nalezen en is het echt niet zoveel moeite om er af en toe eens een lettertje tussen te zetten of even op backspace te drukken, het hangt alleen van jouw instelling af of je die moeite ook wilt nemen.
[/quote]

Ach soms zet ik er een letertje tussen en soms niet. En voor iedereen die zich daaraan ergert: sorry, maar je kan je ook overal druk over maken. Sjonge jonge wat een topic weer! Misselijk

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 12:41

Tsja en als je aan zoveel dingen ergert kan je ook bedenken laat ik dat eens voor me houden Haha!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, cariena1, rosslover, Vagabondo en 12 bezoekers