Help!! een 'bomen-takelwagen'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Beate

Berichten: 597
Geregistreerd: 23-03-04
Woonplaats: Gaanderen

Help!! een 'bomen-takelwagen'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 17:25

gisteravond, ik was met mijn arabiertje op weg naar de springles ongeveer 300 meter van stal vandaan, daarvoor moet je door een stukje bos heen waar ze enkele weken geleden bomen hadden gekapt. Op de heen weg... er was niets aan de hand, lekker instappend gingen we naar de les. Het springen zelf ging ook prima en de pony stroomde vol met adrenaline. Na een uurtje hupsen gingen we trg, dekentje over en vrolijk op weg, beide voldaan van het goede resultaat. We draaien het bospad op en Nouska begint te stijgeren.. wat er aan de hand was zag ik. Een takelwagen die de gekapte bomen wegbracht was druk in de weer. Nouska toch wat heetgebakken als ze is liep dr snuifend en opgewonden heen. Mijn vader die mee was liep voorop zegt tegen de bestuurder dat ie er langs wil, het kan maar pa was vergeten te zeggen dat het een pony was Verward dus die man ging gewoon door met takelen. Nouska gestresst maar toch vol vertrouwen stapt er dapper op af. de man krijgt ons in zicht en stopt de wagen, Nouska stapt er rustig aan een ontspannen teugeltje onderdoor en we waren weer bijna thuis. Daar heb ik haar maar even lekker gekroelt want dapper dat was ze! OK dan!

Stekeltje

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:05

Jee, knap hoor hoe je dat heb gedaan. Ik vind dat toch altijd wel eng. Hij verdiend inderdaad ook een pluim OK dan!

Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 19:16

Super van je paardje..... dat die dat toch maar durft he!

Beate

Berichten: 597
Geregistreerd: 23-03-04
Woonplaats: Gaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-04 16:51

jacker!!

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 17:35

heel erg dapper hoor van je arabje Haha!