Vliegles gehad .. O:)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Vliegles gehad .. O:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 17:36

Jaja ook ik .. Cool

Ik ging dus met samantha (SplasH_) mee naar stal .. waar ik dus meestal ciska doe (fjordenjaarling) .. maar vandaag niet .. nee we gingen weer rijden .. nou oke .. leuk Haha!

(houd er rekening mee dat het ondertussen regende Schijnheilig en splash dus een gigantische hekel aan regen heeft)

Opgezadeld .. bak in .. toen begon het al, meneer vertikte het om stil te staan *LOL* nou. . toch er snel opgesprongen .. hij begon gelijk debiel te doen .. als een debiel achteruit rennen (gaat nog best snel Scheve mond) en alle kanten op behalve de goede Schijnheilig ik er weer af, had niet echt zin in een ongeluk .. dus even gewacht tot de regen wat minder werd en er weer opgeklommen .. in het begin ging het redelijk .. even goed warmgestapt, teugeltjes opgepakt en aan het werk .. een drafje proberen, ging redelijk .. weer even stappen .. en toen begon het geklier .. Scheve mond ik kan het niet uitleggen, maar hij deed echt debiel, samantha is getuige ! gewoon maar doorgezet.. op zn donder gegeven en weer laten lopen .. toen kwam fleur (kleintje19) even langs, zij kocht namelijk mijn idols-kaartjes over aangezien ik door problemen met mijn gezondheid niet zelf kon gaan .. Boos! maar goed, daar niet over.. zij even blijven kijken .. splash bleeeef klieren.. echt niet normaal Verward .. fleur weer naar huis toe, dus ik wil weer een beetje aan het werk gaan, ga draven, draaf een paar rondjes en wil aanspringen in galop linksom (zijn makkelijke kant) maar meneer dacht daar even anders over .. ! die dacht meer in de richting van : ZOEEEEF.. richting bakdeur .. daar een vette stop en wending .. en daar had ik niet op gerekend, met als gevolg dat ik in de blub lag *LOL* niets gebroken of wat dan ook, had even een paar minuten last van mijn rib maar dat trok ook weer weg, ondertussen er weer opgeklommen en verder gereden, ik wilde weer aandraven, flikte hij het weer .. dit keer bleef ik wel zitten, heb hem omgezet en op zn flikker gegeven .. paar passen gedraafd, toen uit gaan stappen ..

Sorry voor het lange verhaal, ik hoop dat het leesbaar is Schijnheilig

Clown

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:38

Yup... leesbaar.... maar ik wist het al Lachen

Tja... Ik ben bang dat meneer gewoon zijn naam eer aan wilde doen? Lachen

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 17:39

*LOL* zou inderdaad kunnen ..

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:40

Haha ! Join the group Haha! Vorige keer dat Romana hem reed was ie onwijs braaf ,nu had ie zo de pest in de regen en totaal geen zin om te werken ! Romana bleef iniedergeval aandringen , maar nee , na een paar opgefokte drafjes had meneertje er genoeg van en lag romana een paar meter van me af Haha! Toen Romaan even naast hem stond kwam er een... JAWEL ... laagvliegende vogel over en stond Splash ongeveer 10 meter verder naar links van schrik , ook de eenden naast de bak waren nog een reden om debiel te gaan doen ...Tong uitsteken

Romaan , volgende keer weer proberen ? Enne Splash , mijn lieve peentje staat nu lekker op stal , met een grote plak hooi , dat heeft ie wel verdient Lovers

*Edit , had helaas vandaag mn Cheese! niet bij me* hahah Haha!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:41

Daarom ben ik dus blij als het voorjaar eraan komt Haha!
Gelukkig is het goed afgelopen en heb je er niets aan over gehouden! Volgende keer beter OK dan!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:45

rona schreef:
Daarom ben ik dus blij als het voorjaar eraan komt Haha!


Jep , ik ook , en Splash al helemaal Haha!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 17:47

*LOL* vorige keer liep hij inderdaad veel beter .. maar goed .. volgende keer maar weer proberen Schijnheilig