1 haffie weg en 1 haffie bij...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

1 haffie weg en 1 haffie bij...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 23:28

Kwam ik toenet op stal aan....stond er 1 minder bij de veulens.
En ja hoor daar kwam een hinnikje uit de stal, ik dacht dat er eentje ziek was ofzo maar toen ik tussen de veulens en jaarlingen keek zag ik het al.... Scheve mond
elianne is weg.... ik had al zo'n vermoeden de eigenaar had namelijk al eerder gezegd dat ze te klein zou blijven....ze is namelijk even groot als de veulens...
Dus ik ging even kijken bij de nieuwe, het is een dochter die vorig jaar verkocht was, de dochter van valé....
Lachen En die is nu dus terug.....het is echt een lieverdje!! Lovers
De eigenaar zei: ik ga de stal klaarmaken ga maar effe poetsen, dus ik poetsen, kwamen we erachter dat ze heel erg stonk dus moesten we even de hoefjes afspoelen, blijkt dat ze mok heeft Bloos! Scheve mond ik vond het echt zielig om te zien...
En we baalden er natuurlijk van dat ze zo terug kwam op deze manier!
Nou maar hopen dat het gauw weer over is en ze niet zo veel pijn meer heeft want het is echt een schatje hoor!!! *LOL*
Alleen zal ik elianne toch wel gaan missen, was heel bang maar toch superlief....



bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 23:35

nee assidra ken ik niet.
Elianne was een veulen van lizzy en was idd nog niet zo heel oud en was er nog niet zo lang...
Vada is het veulen van valé van vorig jaar.

Jammer genoeg heb ik geen afscheid kunnen nemen maar wist het al wel een beetje alleen neit wanneer maar ja zo gaat dat met fokkerijtjes, ze hadden me al gewaarschuwd toen ik daar begon te helpen dus vandaar, ik moet er op letten dat ik me niet te snel hecht aan allemaal(moeilijk hhihi)

Ik zal inderdaad even goed laten kijken naar de hoeven maar dat gebeurd zoiezo wel...gelukkig maar ik zal zoiezo even zeggen dat ie even goed moet kijken.

En mok is idd niet altijd heel erg ofzo maar het zag er zo erg uit vond ik wel ....ik hoop dat het snel geneest...
groetjes

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 11:27

Hoe lang is dat geleden dan dat vada was geboren??
Ze is nog maar net een jaar en geloof dat hij nu een jaar op deze stal staan...
Vada is echt een lieverd ja!!Ze is heel erg lief
En ik zal voor je vragen van assidra als ik het nie vergeet ok?
groetjes
o ja groetjes terug van mathijs


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Myrthe_bz, SemrushBot, Sterrenpony, StonedRomy en 73 bezoekers