Balen, zondag gaat niet door, paard is al verkocht...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Balen, zondag gaat niet door, paard is al verkocht...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 19:08

Ik kreeg vanmiddag een telefoontje dat de bijrijder van het paard waar ik naar zou gaan kijken het paard al had gekocht.
Hij had het al eerder gewild, maar twijfelde nog enorm.
Toen hij hoorde dat ik kwam kijken waren zijn twijfels ineens weg en wilde hij haar wel kopen Verward
Ik denk dat hij gewoon ff wachtte en hoopte dat ze of: niet verkocht werd en hij erop kon blijven rijden, of: hij zou haar zo laat mogelijk kopen omdat hij dan nog niet zo vroeg stallingsgeld hoefde te betalen.
Hoe langer het paard van de eigenaresse zou blijven, hoe minder stallingsgeld natuurlijk.
Dat is mijn vermoeden, maar ik vind het wel leuk voor hem dat hij zijn bijrijdpaard kon kopen. Hij was erg gek op haar.
Alleen jammer voor mij dat ik nu verder moet zoeken. Maar ik heb nog wat adresjes, zoals een donkerbruine merrie van acht jaar, 1.63 m., B springen en L dressuur.
Ik ga de zondag voor kerst naar dit paard kijken, maar de eigenaresse zei wel: als ze al weg is dan bel ik af.
Nou ja we zien wel. Tijd zat toch?
Zei de ongeduldige hypermiep... }>

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 19:16

He, jij ook al? We maken veel dezelfde dingen mee hier op Bokt! *LOL* Veel zoekplezier verder! Party!!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 19:16

Toen ik nar een 2e paard ging zoeken heb ik er heel veel gezien. Een hoop slechte paarden ook. Neem de tijd het id bedoeling dt je lang van je paard gaat genieten neem ik aan en koop niks overhaast. Ga vooral naar veel paarden kijken voor je koopt

Anoniem

he bah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 12:08

wat sneu voor je. maar goed, zo gaat dat wel een beetje in de paardenhandel. Wie het eerst komt die her eerst maalt. Aan de andere kant ga je nu wel een goede tijd tegemoed. De paardenhandel ligt altijd een beetje stil in deze koude dagen.
Heb je trowens al contact gezocht met hengstenhouder Geesink? Bij jou in de regio zitten vreselijk veel fokkers/handelaren die vast nog wel wat leuk spul hebben staan. Ga vooral veel paarden kijken voordat je een beslissing neemt.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 15:21

Oh maar ik koop niets overhaast hoor!
Ik heb alle tijd (de rest van mijn leven Haha! ) en als een paard iets heeft wat me niet aanstaat, nou dan pech gehad.
Inderdaad zijn er meerdere paarden dan alleen die ene waar je op dat moment naar kijkt, en ik ben nogal een kniepert die altijd waar voor d'r geld wilt, dus dan kijk ik ook kritisch.
Mijn eisen zijn niet eens zo hoog, maar de eisen DIE ik heb, wil ik er dan ook bij het paard zien, en zo niet, op naar de volgende.
Zo kom je nog eens ergens en zie je nog eens wat van de wereld *LOL* !

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 17:17

Dat is ook pech hebben zeg! Maar ja ik hoop dat het volgende week wel wat word. Ik duim voor je Lachen

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 01:38

Er komt dadelijk vanzelf een paard wat voor jou bestemd is Dorine! Moed houden en gewoon rond blijven kijken!