BLUNDER!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 00:13

Hahaha...ik heb nog geprobeerd om niet te lachen, maar helaas...heb een levendige fantasie dus het lukte niet... Haha! Zal wel een heel grappig gezicht zijn geweest, wat zal jij blij zijn geweest dat je geen publiek had...*grinnik* Maar gelukkig dat het neit vandaag gebeurd is...was vandaag wel erg koud om je nog vlug te moeten wassen... Knipoog

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 12:10

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA GEINIG!!!!!!!!!

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 13:30

hi hi hi hi hi hi hi hi!! ha ha ha ha ha!!! kan er ook maar 1 overkomen! schrok je paard er niet van?

starlight
Berichten: 117
Geregistreerd: 12-12-01
Woonplaats: hoensbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 14:49

hahahahahaha.
melig man.
mij is dat ook es overkomen.
ging ik met een vriendin in de wei bij onze pony's
en begon de pony's te spelen kwamen ze schuin op ins af gerend en zo.
dus wij rende een keer achter hun aan en ik zag die berg niet.
en pats daar lag ik.
ik was gewoon op een zacht stuk grond gevallen wara het zacht en glas is van de modder.
ik had alleen mn gezicht bruin en mn kleren van voren.
gelukkig niet in een plas!
hahaha.

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 16:09

haha is laatst ook gebeurd met nadia ging ze achterom op sira zitten en zij dacht o ze gaat links maar nee hoor ze ging rechts en boem midden in de plas! lachuh!!!!!

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 22:54

dat had ik willen zien, lachen joh...

ik heb zo iets gister ochtend gehad, ik liep naar de stal en zag opeens dat mijn fjordje vast lag in haar box dus ik rennen (over de bevroren grond) zo bof achter over, bleek ik nog een gaatje in mijn kop te hebben want viel zo hard.
maar moest eigenlijk ook wel heel hard lachen...

zo zie je maar weer we moeten toch wat steviger in onze schoenen staan....hahahahahaha

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 19:03

ja noah stond zo weer op haar benen, gelukkig wel.

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 19:03

ja noah stond zo weer op haar benen, gelukkig wel.

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 19:09

Ik kon het ook een keer niet laten tijdens een buitenrit in de zomer om volop door de modderplassen heen te scheuren met mijn paard. Ik zat onder de modder en diegene die achter mij reed, kreeg geloof ik ook een paar spetters...

Greeetz,

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 19:24

ja bah, das niet zo leuk als je het zelf meemaakt, maar wel om te zien!!! Verder zeg ik niks Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Haha!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 19:47

Haha, daar had ik wel bij willen zijn! *LOL*
Maar dan is het toch wel fijn dat je geen publiek hebt Clown Haha, Nik zal wel geschrokken zijn; eerst haar baasje in de bak, en dan ineens een bruin monster! Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:06


Haha dat heb ik ook een keer gehad, stond ik in de modder met mijn laarzen, mijn laarzen zaten een beetje vastgezogen in de modder en toen ik een stap wilde zetten bleef mijn laars staan en liep ik door en viel ik achterover in de modder. Je bent dus niet de enige met zulke blunders *LOL*

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 11:11

Ik heb ook eens zoiets gehad. Al was dat wel even wat viezer.
Ik reed een kruiwagen mest de mestbult op. ik draai mij om, glijd uit, en BAF ik lig op mijn rug in een plas gier + mest. Gatverdegatver! Een vriendin, die even mee was, moest behoorlijk lachen. Bloos Als dank mocht ze mij uit die troep trekken, ik lag helemaal vast op mijn rug, en kon er alleen uit als ik mij omdraaide (en dus met mijn gezicht in de troep).

Bah, wat voelde ik mij vies. Gelukkig hebben we een Miele wasmachine die mijn net nieuwe jas uit kon wassen. Woeps, ik mag geen reclame maken Lips are sealed