EINDELIJK van Frans verlost!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

EINDELIJK van Frans verlost!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 14:21

Ikke ben ZOOOO blij Haha!.. dat ik het hier gewoon even kwijt moest.

Ik zit op 5VWO en dit jaar zouden we Frans 1 afsluiten. Dat wil dus zeggen 1 tekst voor punt, en dat is dan meteen je punt op je eindlijst... je hebt 1 herkansing.. je kunt dus in feite 2 keer een poging doen voor een goed punt...

En vorige week dus moesten we dat maken, ik wist echt niet wat ik er van moest denken. Ik ben echt ZOOOO verschrikkelijk SLECHT in frans! (heb er in de onderbouw dan ook nooit veel voor gedaan Verward, dus mis een grote woordenschat) en ik zat er dus echt over in. Ik was echt bang voor een 3 of zo.... En ik mocht er op zich ook wel een 5 voor halen of zo, je mag namelijk op je eind lijst 1 5 hebben in het gezamelijke deel (wat dus iedereen heeft)

en ik ging vandaag kijken. Voor mijn pta practicum natuurkunde, en ik stond daar en ik durfde eerst niet te kijken.. MAAR IK KEEK EN IK HAD EEN 5,9 Haha!:D:D okee, niet geweldig! maar VOLDOENDE op mijn rapport komt dus een 6 te staan, en op mijn eindlijst dan een 5,9 Haha!:D:D

BEN NU VOOR EEUWIG VAN DIE ROT TAAL VERLOST! NOOIT MEER FRANS YAHOOOOOO

Sorry moest het gewoon even kwijt, ben zo blij Haha!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 14:24

*haha* Wat een enthouasiasme! Ik vind Frans zelf een mooie taal, maar best nog pittig om te leren (ik heb niet zo'n talenknobbel) dus ik was zelf ook wel blij toen ik het kon laten vallen Haha! Op de School voor de Journalistiek moest ik het weer verplicht doen, maar dat heb ik gelukkig ook overleefd Jij dus ook, gefeliciteerd Haha!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 14:26

Ik zal maar zeggen wat ik voor mijn franse toetsen(wij hadden er 2) in 5 VWO had. Nou vooruit, toch maar stiekem: 9.8 en 6.5(toen had ik het een beetje afgeraffeld omdat ik toch wel 1.2 kon halen Bloos! )

Maar wel een fijn idee he, als je gewoon van een vak afbent!!!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 14:43

*zucht* ik ga met frans verder .. alles beter dan duits .. Tong uitsteken

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:09

Ik heb op de Havo maar Duits gekozen. Frans is echt geen beginnen aan, ben der zo slecht in!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:23

Yellowfish schreef:
*zucht* ik ga met frans verder .. alles beter dan duits .. Tong uitsteken


Haha ik zou liever voor duits kiezen Frans kan ik dus echt helemaal niet. Maar gelukkig ben ik van al die sh*t al lang af Haha! Hoef ik lekker nooooooit meer

Maar goed hee van je ingrid dat je het gehaald hebt Zo te horen ben je beretrots op jezelf en dat mag je ook best zijn vind ik!!!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 16:28

heb precies genoeg gelummeld voor frans de afgelopen jaren Tong uitsteken laten we maar zo zeggen...
lager dan een 6 heb je een onvoldoende...
hoger dan heb je teveel gedaan Tong uitsteken ikke precies genoeg gedaan dus Tong uitsteken (ik vind 5,9 zelfde als ene 6 hoor Tong uitsteken

en wat ook fijn is... het laatste schooltrimester vallen frans, levensbeschouwing en ckv weg... frans had ik het 1ste uur op vrijdag en dan het 2de tussenuur, heb nu dus de 1ste 2 uur vrij. dat zijn voortaan 3 vakken op vrijdag Tong uitsteken
Op woensdag had ik het 5de levensbeschouwing, 6de tussenuur en 7de ckv, nu ben ik elke woensdag om 10 over 12 uit Haha!

ow vind dit helemaal geweldig!

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:54

Zooow bofkont!
Nou, gefeli dan maarhe *LOL*

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:12

iwayalover"]
[quote="Yellowfish schreef:
*zucht* ik ga met frans verder .. alles beter dan duits .. Tong uitsteken


Haha ik zou liever voor duits kiezen Frans kan ik dus echt helemaal niet. Maar gelukkig ben ik van al die sh*t al lang af Haha! Hoef ik lekker nooooooit meer

Maar goed hee van je ingrid dat je het gehaald hebt Zo te horen ben je beretrots op jezelf en dat mag je ook best zijn vind ik!!!
[/quote]

Heb 6 gehaald voor Duits op mijn mavo examen terwijl ik geeneens de moeite had genomen om de naamvallen te leren! Haha!
Frans was ook niet mijn favotaal al dat mannelijk en vrouwelijk gedoe enzo brrr nee lekker laten vallen.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:28

Ik weet precies hoe jij je voelt. Ik haaaaatte die talen!
Eerst heb ik Frans laten vallen, toen heel snel Duits en vorig jaar heb ik Spaans afgerond (ja Engels ook, maar dat is niet zo'n rottaal). Allemaal zodra het kon laten vallen.

Maar heerlijk dat je er gewoon voldoende voor staat, ben je daar tenminste vanaf
Super OK dan!

Gangster

Berichten: 1365
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 18:27

Hihi had precies hetzelfde probleem als jij, ook maar één toets voor frans en idd nog een herkansing. Absoluut niet goed in Frans, na jah woordjes leren enzo heb ik geen problemen mee maar teksten lezen en vragen erover beantwoorden... Blond
had voor mijn oefentoets dan ook een 4 ofzo, en ging dus vandaag mijn punt ophalen voor de echte toets......

Wow! Hyper!

Ik had dus gewoon een f***king 7,6!! Een 8 op mijn uiteindelijke examenlijst Bloos Schijnheilig Wow echt nooit verwacht! Hier komt dan ook nog eens bij dat ik het afgelopen jaar eigenlijk helemaal geen les heb gevolgd omdat ik echt in een rotkluster zat bij frans en dus geen zin had om daar bij te gaan zitten! Moet ik voor andere vakken ook maar een gaan doen Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:33

Gefeliciteerd!
Ik was idd ook heel blij toen ik uiteindelijk frans voldoende afgerond had

Wij hadden frans1 trouwens nog tot halverwege de zesde, ik heb altijd 5-en voor dat vak gehaald, stond uiteindelijk een 5,3 oid..... Maar we hadden nog de schoolexamenherkansing, en ik heb toen maar het hele vak Fa1 herkanst (wat was ik blij met die optie).... En ja hoor, i khad een 6,5 dus een 7 op mijn eindlijst *LOL*

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:44

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!

Ik weet hoe je je voelt, vorig jaar hetzelfde meegemaakt. Absoluiut neit goed in Frans (haal tussen de 4,5 en 6,0) en toen toch afgesloten met een 5,8!!!!
Wij hebben alleen wel gewoon 8 examens Frans.
En nooit meer frans is zooooooo'n gaaf gevoel Haha!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 20:24

Super gefeliciteerd OK dan!
Ik weet ook hoe je je voelt Haha! Ik was ok mijn eerste keer gezakt met een 4 Boos! .
Maar met de herkansing had ik gewoon een 8.0 Haha! Haha! Schijnheilig

Geeft echt een heerlijk gevoel, geen frans meer Haha!